søndag den 7. juni 2009

Græsk aften...

...tror jeg godt at jeg vil kalde aftenen i går. Maribi kom forbi belæsset med alle scrapsagerne og så scrappede vi ellers derud af i 8 timer ! Jeg fik bla. lavet dette LO:
Og så kommer i forkert rækkefølge et udsnit af et minialbum til min mor:





Maribi fik også lavet en masse...det er dejligt når man kan sidde og ordne hele verdenssituationen OG få scrappet. Vi er gode til at drille, inspirere og sætte hinanden igang !
Jeg er også igang med at lave invitationer til min 40 års fødselsdag...hyggeligt :O)
Fortsat god søndag til alle :O)

10 kommentarer:

  1. Uhh det ser skønt ud med den græske aften :-) Skønt minialbum

    SvarSlet
  2. Jeg kan se i både kan snakke og arbejde dig og Maribi,for du har lavet meget og de er rigtig flotte dine LO' og dit minialbum bliver din mor nok rigtig glad for.Nå så du runder snart det skarpe hjørne, så skal der vel rigtig være fæst?
    Knus til dig

    SvarSlet
  3. Sikke et dejligt minialbum og flot LO ... lyder som om I har haft en rigtig hyggelig aften - skønt :o)

    SvarSlet
  4. super super skønne ting du har lavet.

    SvarSlet
  5. Hvor lyder det bare hyggeligt med 8 timers scrap. I to forstår nu at hygge jer sammen. Vild dejligt.
    Det er et virkelig flot minialbum du har fået lavet. det skal din mor helt sikkert nok blive glad for. Superflot layout og sikke da fede billeder.

    SvarSlet
  6. Skønne ferie LO, hvor er billederne på det første LO bare flotte!

    SvarSlet
  7. wow for et super flot album

    SvarSlet
  8. Superfedt album til din mor :)..og ja - man KAN åbenbart godt både scrappe og snakke...jeg kan bare ikke, man det kan måske læres ?? *G*

    SvarSlet
  9. Ih hvor er det kanon flot LO. Sikke en vinkel du har på de billeder. Et lækkert mini-album du har lavet til din mor. Super skønne feriefarver. ;o)
    Du må ha' en rigtig dejlig aften.:)

    SvarSlet
  10. Tusind tak for sidst, det må vi snart gøre igen:-)
    Er vild med det LO, smukke billeder og de halvperler giver det er luftigt og sommerligt look. Kan vi godt trænge til med alt det s.... regnvejr...
    Er sikker på din mor bliver meget glad for det minialbum. Du er bare så dygtig......

    SvarSlet

Hyggelige kommentarer