søndag den 28. juni 2009

Fod på det...?

Njaaaa...ved ikke lige...har hverken fået scrappet eller blogget her på det sidste :O( MEN har dog i dag lavet et kort til en veninde, som bliver færdig som fodterapeut i morgen. TAK til DORIT !! fordi du sendte mig dine fødder :O) Jeg har også brugt nogle af de små pusselanker inden i kortet, men fik ikke lige taget billed af det...
Ja, ellers står den på job på biblo...stadig ingen fast stilling...og jeg er begyndt at tvivle på, om der overhovedet bliver noget til mig...så jeg er gået i tænkeboks og er også kommet igang med at tjekke div. jobportaler hver eneste dag igen. Fik desværre afslag på en stilling på Roskilde Universitetsbiblioket, men har på fornemmeren, at den stilling var forhåndsbesat...men den skal slås op alligevel, sådan er det jo...Hvad ellers...jo, min ballontur blev desværre aflyst pga vejrforhold, men jeg skal finde en dato når jeg kommer hjem fra sommerferie...så det bliver i august eller september...så kan jeg jo gå og glæde mig igen :O) Har også lavet en masse invitationer til min 40 års fødselsdag...må vist lige tjekke op på det billede og få det på bloggen.
Det var lige lidt fra mig som ikke er så aktiv for tiden...satser på at komme stærkt igen !!

9 kommentarer:

  1. Det blev jo fint med fødderne.

    God sommersøndag til dig

    SvarSlet
  2. Sjovt kort ;o)

    Lyder til du har nok at se til - rigtig god sommer til dig ;o)

    SvarSlet
  3. Sikke et skønt kort, nuttede fødder, bare jeg ikke skal rode med dem....
    Tusind tak for invitationen, regner med du giver en drink eller to?? glæder mig..

    SvarSlet
  4. Op med humøret,( du er ikke 40 fed og ferdig) jeg kan godt forstå du synes det er træl, du ikke kan finde noget fast arbejde.Super kort du har lavet,det har du da fod på.
    Knus knus til dig.

    SvarSlet
  5. Superfedt kort :o) Jobbet skal nok komme - der findes et fantastisk ordsprog: "Alt godt til den der venter!" ;o)

    SvarSlet
  6. Ih hvor er det kort bare skønt. Det må da ha' bragt jubel da hun fik det. :)

    Åh sikke meget du har at se til.
    Ja de forhåndsbesatte jobs kan man bare ikke stille noget op med. Det er så træls at de skal slås op og man ved det samme når man kommer til samtale at de er besatte.:o\ Men jeg er sikker på at du nok skal finde et job.:)
    Så vil jeg lige sige at det er ikke så slemt at blive 40 nu har jeg været det i 3 år. ;o)Fyrre, frisk og frejdig. Det passer helt perfekt til dig.
    Jeg har lagt noget til dig på min blog.:)
    Du må nyde disse dejlige solskinsdage
    Knus knus

    SvarSlet
  7. Det er bare et sødt kort med fusserne ;)..og ja det er rigtig træls med de jobs der er besat på forhånd :/..håber du snart finder det HELT rigtige job :)

    SvarSlet
  8. Det var en sød idé til lige præcis dét kort.

    Held og lykke med jobsøgningen - jeg kan forestille mig at det er hårdt arbejde, men forhåbentlig kommer der snart noget til dig, du bliver glad for.

    SvarSlet
  9. Sikke et sødt kort du har lavet..de fødder er lige prikken over iet.
    Jeg kan sagtens følge dig i at det er træls ikke at have et job. Min mand har været arbejdsløs siden marts og i denne del af landet er der nul og niks..alle fyrer medarbejdere.

    SvarSlet

Hyggelige kommentarer