onsdag den 13. maj 2009

Smukt papir...

...havde jeg med hjem fra biblo i dag !!! Jeg fik en lille rundvisning i et lille bogdepot af Bibliotekar Susanne....og hvad ser jeg dér: Massevis af skønne ark papir ! Det er Susannes svigerfar som åbenbart ejede en papirfabrik og da hun ikke nænnede at smide alt det papir, papirsposer og saml-selvæsker ud, fik det en plads i bibliotekets depot. Papiret er nogle stor ark, som vist har været beregnet til indpakning og til at lave æsker af. Så jeg fik lov at samle nogle sager sammen og det første jeg gjorde da jeg kom hjem fra arbejde, var at dekorere en papdåse:
Sådan kom den til at se ud ! Jeg synes selv at den er rigtig smuk ! Papiret er sådan velouragtig med guld og lyseblåt. Nu vil jeg gå ud og handle lidt sødt, til at putte i dåsen, og så skal Susanne ha' den i morgen :O)

9 kommentarer:

  1. wawwwww hvor er den flot, og hvor er det dog noget smukt papir, og sååå flot den er pyntet

    SvarSlet
  2. Åh ja, hvor heldig kan man være...
    Flot Dåse!

    SvarSlet
  3. Fantastisk fund. Papir med en lille historie til :o)Smukt ser det ud!

    SvarSlet
  4. Hold da op hvor flot - den kan hun kun blive glad for ellers sender du den bare nord på ;o)

    ps. har hun børn skal det søde ikk være slikkepinde - taler bare lidt af erfaring ggg

    SvarSlet
  5. Nej sådan noget kan man jo ikke lade sin næse gå forbi ;P...den er blevet rigtig sød - lissom indholdet skal være ;)
    Ha' en dejlig dag :)

    SvarSlet
  6. Nøøøøj hvor er den bare smuk. Hvor er det papir bare flot.Meget fine detaljer du har på. Den bliver bliver hun helt sikkert glad for.:)
    Jeg kommer desværre ikke og sidder til SAM, hvis jeg kommer så er det kun for at sige "hej". For shoppe....næ det skal da jeg bestem ikke...hø hø host host......;o)
    Men du må ha' en rigtig dejlig SAM weekend.:)

    SvarSlet
  7. kanon lækker æske og smukt papir, det var da guf at få fingrene i

    SvarSlet
  8. Sikke dog fantastisk at få lov at få fingrene i det lækre papir. Supersød dåse ... mon ikke bibliotekaren bliver meget glad for den :p
    Dit hip-hopper-Lo er superflot og friskt ;p)

    SvarSlet
  9. Hvor heldigt du lige kom forbi der :-) den er blevet rigtg sød og bringer helt sikkert lykke hos Susanne

    SvarSlet

Hyggelige kommentarer