onsdag den 6. maj 2009

Skør Svensk Skitse

Jeg har deltaget i skitsekonkurrencen hos Dreampapers og lavede dette LO. Billederne er blevet slørede og har kun halvdelen af motiverne med...men skidt, for de er sjove :O) Og så skal de selvfølgelig scrappes. Papiret er købt i sverige, det runde i al fald og titlen er også sådan halv svensk halv dansk.
Jeg har endnu ikke fået taget billede af Simons scrappe-planche om Snoopy...skal nok huske det.
I dag var jeg så tilbage på Kr. Hyllinge Bibliotek, efter en jobsamtale på Tåstrup bibliotek, som jeg så ikke fik. Men ved I hvad, det gør egentlig ikke så meget...for da jeg trådte ind af døren i morges på biblo, så føltes det som at komme "hjem". Det føles som om jeg har været der længe længe...og rent faktisk har jeg kun arbejdet der sammenlagt 17 dage...utroligt !
Det var lige et hurtigt indlæg fra mig....ha en god dag og lad være med at blæse væk :O)

7 kommentarer:

  1. Skønne farver og super sjove billeder.

    SvarSlet
  2. wow du er bare for sej, et super skønt og kreatvt layout

    SvarSlet
  3. Flot layout, som jeg stemte på fordi det var så kreativt og sjovt!!

    SvarSlet
  4. ha ha nogen sjove billeder :D sjovt layout du har fået ud af det.

    SvarSlet
  5. Fnisss.... ja, det er da et noget anderledes LO, skør og sjov... men kan rigtig godt lide den, og skønt at blive rykket ud i nogtet anden nogen gange....

    God miniferie..

    Hygge fra Betina

    SvarSlet
  6. Hi hi nogle sjove billeder.:) LO'et er bare skønt.:)Super kreativt.:)

    SvarSlet

Hyggelige kommentarer