søndag den 10. maj 2009

PAS PÅ MOR ! (#1 A little bird told me)

DERFOR SKAL DU PASSE PÅ DIG SELV ! Og derfor bruger jeg cykelhjelm ! Og når man alligevel ser fjollet ud med cykelhjelm, så kan hjelmen i sig selv jo ligeså godt være fjollet, ik :O)
Min hjelm er af mærket "Nutcase" og bag i nakken står der "I love my brain"...jeg synes det er genialt :O) LO'et er lavet til A little bird told me 's allerførste udfordring...den lød: Lav et LO fyld med farver !
Farverne hér synes jeg snyder lidt, de er ikke helt så pastelagtige i virkeligheden. Der er blå, grøn, pink, rød, lyserød, sort, hvid og bling. Jeg elsker at lave layouts med pang på, så jeg er fuld af forventninger til "A little bird told me"'s udfordringer!! Jeg er lige blevet færdig endnu et LO med masser af farver og har allerede et nyt projekt liggende på køkkenbordet....SKØNT !!!
I dag vil jeg scrappe lidt mere, hjælpe manden med at køre affald væk, få hængt noget vasketøj ud i solen OG SÅ skal jeg i aften til koncert og høre Tina Dickow & Steffen Brandt !!!
Tak fordi du kiggede forbi og måske også lagde en kommentar....ha en dejlig dag :O)

20 kommentarer:

  1. Dejligt at se, at der også er andre voksne, der kører med cykelhjelm!
    Dit layout er superflot.
    God søndag.

    SvarSlet
  2. hvor er det et super flot layout, skønne farver du har sat sammen. Du må have en god koncert

    SvarSlet
  3. hvor er det bare et super flot lo i nogle skønne skønne farver...

    SvarSlet
  4. Det er sg' en rigtig god idé at passe på scrappehjernen, det skal bare blive en modesag at bære cykelhjelm eller endnu bedre lovbefalet, så ikke så mange kommer til skade med deres kupler !
    Forresten rigtig skønt LO, det er vist så'n lidt i freestyle-stil, kan godt li' det der fnuller du har lavet ovre til venstre.
    Rigtig go' koncent, jer er vild med S. Brandt, ved ikke rigtig om T. er til mine øregange...

    SvarSlet
  5. SUPER flot LO.. Hm, måske man burde få den hjelm på igen...
    Rigtig god koncert i aften!

    SvarSlet
  6. Feedt at skulle til den koncert. Ha´ en fantastisk aften.
    Skønt layout i dejlige farver.

    SvarSlet
  7. Griner... Ja, det kan du have ret i! Jeg er nu helt vild med din cykelhjelm med blomster (og sej tekst) Og for ikke at snakke om dit layout, det er da for sejt!

    SvarSlet
  8. STILIG layout! DIgger fargene, og synes den var godt balansert. Liker bruken av knapper (jeg er selv SÅ dårlig på å bruke de, selv om jeg har skuffene fulle), og elsker alle de tøffe detaljene nederst til høyre.

    Og så liker jeg hjelmen da, mulig jeg kan anskaffe meg en slik til benyttelse, hver gang jeg dunker hodet i veggen over min datters små og store trassanfall:D

    SvarSlet
  9. Jeg har ingen hjelm men...... har overvejet det meget og ja ja ved godt det ikk hjælper på hovedet men.... og da nu har set din "fede" hjelm vil jeg da også ha en ;o)

    Lækkert lo og i skønnnnnnne farver.......Tina og Steffen waw... de har lige været i frederikshavn men... jeg kom ikk derned snøft.. total kylling men inge ville med mig ;o( Men har set hun kommer ålborg august med helmig så der må jeg da kunne få en med - krydser

    SvarSlet
  10. Super lo - elsker også selv lo´s med farver. Ja jeg ejer heller ingen hjelm - super dumt -I know!

    SvarSlet
  11. Vildt lækkert layout du har lavet...og din cykelhjelm er da for fed!!

    SvarSlet
  12. Ridtig flot Lo'du har fået lavet, jeg synes du er rigtig flittig for tiden.Jeg synes det er godt du køre med cykelhjelm,så kan dine børn bedere forstå, at det skal man bare.
    En god dag til dig

    SvarSlet
  13. Nejjjjj da, du er da ikke spor nuts... at du så ser sådan ud, er jo noget helt andet ;-) he he he....

    ajjj.. pjat, synes at det er sejt, at du "tør" køre med sådan en tingest...

    Hygge fra Betina.... Hov, det er da også et super skønt og "nuts" Lo du har lavet...

    SvarSlet
  14. Hvor dejligt du er så fornuftig, at du kører med cykelhjelm, og endda en totalt smart en af slagsen. Overvejer selv at anskaffe en, hvad venter jeg dog på?
    Er vil med dit LO, du opfylder da kravene til ALBTM's udfordring om massevis af farver, lige mig - elsker farver -mums!

    SvarSlet
  15. super coole LO's. Det er helt tydeligt at du elsker de skønne pang-farver!! Og sikke en dejlig humor du har!! Jeg bliver bare glad af at kigge på dine LO's.

    Tak for dit bidrag.
    Mona
    A little bird told me..

    SvarSlet
  16. jeg må også have mig sådan en cykelhjelm ;)
    super fedt layout du har lavet! dejlige detaljer og super fint pynt.
    Tak fordi du ville være med i konkurrencen.
    Marie, ALBTM.

    SvarSlet
  17. Nydelig!
    Likte fargene og det ryddige oppsettet:)
    Mulig at jeg scraplifter denne en gang;)

    SvarSlet
  18. Super lækkert LO. Vild med opsætningen.
    Det ser ud til at du har sat noget igang med den funky cykelhjelm. Jeg sidder også og tænker på at, jeg skal da vist ud og kigge på sådan en. :)

    SvarSlet
  19. den er altså bare flot...måske jeg skulle spørge om jeg kan komme i lære...

    SvarSlet
  20. Knallstilig side, fantastisk lekre detaljer!!!

    SvarSlet

Hyggelige kommentarer