fredag den 8. maj 2009

Mors dag.....

...er jo først søndag...men jeg forkælede mig selv i går, ved at besøge Pia hos love2scrap. Hold da fest et dejligt lokale hun har til sin netbutik og kurser ! I fred og ro og en kop kaffe...jo jo og en masse snak...fik jeg lov til at dulle rundt og shoppe, mens hendes mand tog sig af Simon, ved at lokke ham ud og køre på en minicrosser ! Hvor fedt var DET så lige at komme ud og købe scrap med mor :O) Tak Pia og Dan for et dejligt besøg, hvor jeg samtidig kunne svinge Dankortet :O)
Her er så, hvad jeg fik købt mig:


Pia har masser af lækkert og nyt papir...flotte og billige albums...minialbums...kits til kun 89 kr. Wau siger jeg bare ! Jeg fik købt et 20x20 album til min mor, som hun får i Mors dags gave:
Og inden i mappen sidder dette LO af Simon :
Det var netop også med henblik på dette LO samt et jeg skal lave til mit eget album, at jeg shoppede papir og pynt fra serien "Just Chillin' boy". Super fedt med noget "drengepynt"!
I dag skinner solen indtil videre og vinden er varm...skønt..så jeg skynder mig at vaske og hænge ud...ungerne har støvsuget og ordnet badeværelset...jeg får tid til at scrappe lidt...min mor kommer og hun har aftensmaden med...og nu bager Jonas og en kammerat muffins til eftermiddagskaffen ! Sikken en dejlig dag :O)
Tak fordi du kiggede forbi min blog....håber at din dag også bliver dejlig !

12 kommentarer:

  1. ejjj så meget lækkert du har købt, hvor er de flotte de guitarer, dem kunne jeg godt bruge, gad vide om de er i webbutikken,

    heldige din mor, der får et flot album.

    SvarSlet
  2. Sikke et flot Lo, det er helt vildt.. Sejt med alt det drengede.. Tror da lige jeg skal tjekke den web butik ud.. Det er nogle skønne ting du har købt dig...
    Fortsat god bededag..

    SvarSlet
  3. Det lyder alt i alt som en super dag med shopping, scrap, muffins og mor besøg med mad!! ; )
    Lækre sager du har købt. Fedt at man kan købe lidt drengepynt!

    SvarSlet
  4. HOV!.. Jeg glemte da lige at skrive:
    Fedt drenge LO!!

    SvarSlet
  5. Fedt LO - og så med den overskrift ;P...
    ..og så er det jo nogen skønne sager du har købt...kunne nemt bruge sådan nogen guitarer dér :)

    SvarSlet
  6. wawwwwwwww så lækker shopping du har gjort og jeg HAR været forbi hendes hjemme side og kan slet ikk bestemme mig hvad jeg skal eje for vil jo gerne have det hele gggg

    må helt bestemt forbi næste gang jeg kommer til "københavn"

    SvarSlet
  7. Uhh.. lækre sager du fik shoppet.

    Super LO og jeg elsker orange. Papiret er helt kanont med de små stjerne sammen medden store med vingerne.

    SvarSlet
  8. dejlige sager du har købt og lyder som et hyggeligt besøg for dig og din søn, heldigt hvis han plager om at komme derud igen ik'. Lækkert layout med såå mange flotte detaljer.

    SvarSlet
  9. Har du nu haft Dankortet fremme igen,men du har nu også købt nogle flotte ting.Det rigtig godt det LO' du fået lavet af Simon,det bliver mormor glad for, når hun få det.Det må være dejlig du kan scrappe lide, mens ungerne gør rent og bager.
    Kan du have en rigtig god weekend

    SvarSlet
  10. Superfede ting du fik købt - jeg er helt misundelig.
    Dit layout er virkelig flot og har indkapslet billedet af guitarhelten virkelig flot.

    SvarSlet
  11. Sikke en herlig dag ;-)
    Det er godt nok et sejt LO du har lavet. De guitarer er bare for fede. Din mor bliver garanteret eldevild med sådan et album.

    Uha, ja Pia har bare SÅ mange fede ting, jeg skal have bestilt noget en af dagene.

    Rigtig god Mors dag i morgen.

    SvarSlet
  12. Hold da op nogle skønne scrapsager du fik købt.
    LO'et blev kanon flot. Fed opsætning og farver.

    SvarSlet

Hyggelige kommentarer