tirsdag den 19. maj 2009

Mere spræl... (#1 ALBTM)

....for her er endnu et LO til A Little Bird Told Me's første udfordring:
Billedet viser Simon og Jonas foran et "fly" der fungerer som en stor slikbutik...og det der vej-selv-slik er altså VILDT BILLIGT i Sverige...deraf titlen "Godis" som betyder slik. Jeg har brugt masser af Sassafrass papir, filtblomster, knapper, brad, skum, dymo og ikke mindst min cirkeline, som fik nyt liv med et nyt knivblad :O). Nå jo, jeg har jo også syet i papiret på symaskinen ! Og nu vil jeg sætte mig ved selv samme symaskine (hvis jeg kan finde den i scrapperodet på spisebordet), for jeg skal lige reparere på en bluse som skal med på ferie :O) Jeps, det varer ikke mange dag, så hedder adressen RHODOS ! Ved ikke om jeg har fortalt det tidligere, men vi er simpelthen blevet inviteret af min mor :O) Så nu må jeg vist hellere se at få lagt noget tøj frem i nogle bunker, og så se hvor meget af det der kan være i kufferterne.
Tak for besøget og alle kommentarene, som I er så søde at lægge til mig !

12 kommentarer:

  1. Lækkert Lo, både fordi det er rigtig fedt, men også fordi jeg selv elsker godis! Og så har du brugt symaskinen, minyndlingsteknik på LOer.
    Rigtig, rigtig god ferie!

    SvarSlet
  2. Er titlen svensk?
    Superflot layout med mange dejlige detaljer og farver.
    Rigtig god tur til Rhodos. Jeg er da slet ikke misundelig.. :)

    SvarSlet
  3. Sejt LO, og vildt mange fede "småting" du har fået proppet på! God tur til Rhodos :-)

    SvarSlet
  4. Ajjjj... jeg elsker "vej selv slik"... og så i et helt fly og BILLIGT.... vis mig vejen... LOL..

    Lækkert lækkert LO, bliver jo helt sliksyg ;-) fede farver, og mange søde detaljer... og selvfølgelig skulle titlen da være sådan ..

    Hygge fra Betina

    SvarSlet
  5. wawwww hvor er den bare flot, elsker alle de dimser der.

    SvarSlet
  6. hvor lækkert et lo - jo næsten lige til at spise ;o) er vilde med de skønne pang farver du bruger.... hvis du skulle ombestemme dig med ferie og heller vil være hjemme og scrappe siger du da bare lige til og fluks kan jeg være på øen ;o) bliver da for lækkert

    SvarSlet
  7. Du kan altså noget med det Sassafras - ku' være det var dig der sku' overtage mit *G*
    Fedt LO - både opsætningen, farver og temaet er yyyummmii ;)

    SvarSlet
  8. Sejt LO! Og fedt med et fly med slik.....hvem kunne ikke drømme sig derhen ;-). Du er bare en knag til at mixe alle de farver, mønstre og pynt, endnu et super flot LO. Rigtig god tur sydpå!

    SvarSlet
  9. Lovely layout! Elsker det papir og er vild med det asymetriske, de blandede blomster og den svenske historie.

    SvarSlet
  10. Ejj, hvem gad ikke lige ha' sådan et fly i baghaven, hvis nu man lige skulle blive lækkersulten igen !!!
    Rigtig sejt LO med mange sjove dimser og detaljer, Flot.
    Rigtig god ferie, det varer heller ikke mange timer nu, før vi dapper af til Toscana.
    Hilsen Dorit

    SvarSlet
  11. Ih hvor er det bare et skønt LO. Super fede detaljer. :)Jeg er selv vild med Sassalass men nogle gange kæmper jeg med at få sat det sammen. Ja jeg ved ikke hvorfor.:)
    Måske skulle jeg kigge nærmere på dit LO. :)

    SvarSlet
  12. Jeg elsker dette LO!!
    Kombinationen af elementer - farverne, mit ynglingspapir; Sassafras lass, den søde pynt og så selvfølgelig det fine foto af din familie foran Godisflygat ved Makaryd. Det fly har jeg fløjet med mange gange ;-)

    Håber du har det skønt på Rhodos!!

    Tak for dit bidrag.

    Mona
    A little bird told me...

    SvarSlet

Hyggelige kommentarer