lørdag den 23. maj 2009

Mere fra SAM samt Simons værk...

...det kan man kigge på i en heeel uge, for der kommer ikke noget på bloggen så længe...Rhodos kalder :O)
Har her brugt "Just Chillin'"....GODT at Pia i love2scrap lige havde det jeg manglede :O)
Og så et fjolle LO.....pang farver og et foto af mor her, der spiller minigolf.
Til sidst Simons planche...jo vist, han har været i min scrapsager :O)
Det var lige hvad jeg når at smide på bloggen i denne omgang.
Tak fordi du kiggede forbi...ses om en uge !

10 kommentarer:

  1. hvor er det godt det Simon fik lavet og er det ikk kønt bare ennnnnn i familien går i ens fodspor eller bare hører lidt efter ggg er vilde med dine loér du er så super god til at få pangfarverne på og ja love2scrap er da en for lækker butik - glæder mig til at besøge den næste gang jeg kommer til "Kbh"

    Kan i alle have en rigtig skøn ferie og glæderrrrr mig allerede til at se billeder så os andre kan drømme med ;o)kommer jo til at savne at se noget fra dig

    ps. Johan´s hvide bukser holde næsten hele dagen og er sikker på efter en gang bio er de fine igen, altså den knægt ;o)

    SvarSlet
  2. De layouts er bare så flotte. Du kan bare det der med at sætte farver sammen!!! Men det ved du jo jeg synes og de er endnu flottere IRL ; )
    Rigtig god ferie.
    Og sønnen... Han har vist kigget moderen over skulderen. Flot arbejde.

    SvarSlet
  3. Superlækre LOs ... nu har jeg luret en del gange og smiler stort hver gang ... din ugle er genial :D God tur til Rhodos :o)

    SvarSlet
  4. Gooooooooooooood ferie! En tur til Rhodos lyder slet ikke så tosset. Hyg jer en masse!
    Skønne layouts - synes den med minigolften har en super herlg opsætning - og sjovt med uglerne på grenen. :-)
    Fin, fin planche Simon har lavet.

    SvarSlet
  5. Simon er da bare en knag til at lave plancher. - flot :-)

    Herlige,friske LO'er. LO'et fra minigolfen er skønt, overskriften kan ikke passe bedre :-D

    Kan I have en super god tur til Rhodos, - glæder mig til at se LO'er med billeder derfra.

    SvarSlet
  6. Fed overskrift til golf-Lo'et ;)..og som sædvanlig nogen skønne LO'er :)
    Ha' en super dejlig tur til Rhodos :)

    SvarSlet
  7. Rigtig flotte Lo - er vild med det med det prikkede papir.

    SvarSlet
  8. super fed stil, lækre farverige layouts med flot opsætning

    SvarSlet
  9. Skønne Lo' du har lavet,håber du og familien hygger jer på Rhodors,det gør jeg også her i Viborg i dag (fredag)der er det skønneste solskinsvejr
    Jeg vil ønske dig en rigtig god Pinse.

    SvarSlet
  10. Hvor er det nogle skønne LO's du har lavet.Jeg er helt vild med dit minigolfLO. Skøn titetl. :)
    Det Simon har lavet......ja han har talent for scrap kan jeg se. Kanon flot.

    SvarSlet

Hyggelige kommentarer