søndag den 17. maj 2009

Lækker i lilla lak...

...Ja rolig nu...det er ikke nyt outfit jeg har købt mig, men en taske til min bærbar. Er den ikke bare herlig:
Det er jo lige mig....outreret måske...men sjov som bare f... Kommer lige i tanke om, at jeg for nogle år siden rendte rundt med en PUCCA taske ! I ved, hende den dér japanske tegneseriefigur. Man har kun det sjov man selv laver, er det ikke sådan man siger ! Og så er det jo skønt med lidt kulør på tilværelsen :O)
Jeg har været tideligt oppe...igen...klar til at tage til SAM i Ringsted. Skal hilsen og sige, at jeg har været utrolig produktiv ! 3 LO'er, en lille taske, en dåse og en skøn lille memodims. Og shoppet lidt har jeg også...aldrig har der vist været SÅ mange BUTIKKER tilstede! Og snakket har jeg også....sidder sammen med Karina og er vist også blevet lidt veninder med nogle fra nabobordet (hi hi). Nu sidder jeg så hér og venter på, at det skal blive tid til at køre.
Tak fordi du kiggede ind forbi...og ha en skøøøøn søøøøndag :O)

8 kommentarer:

  1. Hahaha - der er knald på dig og farverne. Fedt :o) Kunne nu også godt selv finde på at gå rundt med en Pukka-taske eller noget lignende (min søn har en pingvintaske ... et stort hit!!!)
    Det lyder som om du rigtig får noget ud af det til SAM - scrap, veninder og shopping - det er jo hele tre ting på én gang - i en perfekt kombination må man sige ;o) Ha' en god dag :o)

    SvarSlet
  2. Den er bare så super flot den taske.´Du har da været meget flittig, hvordan kunne du nå det, når du også skulle shoppet "lidt" det tro jeg ikke helt på, før jeg ser det.
    Håber du får en rigtig skøøøn dag

    SvarSlet
  3. waww, den var da godt nok lækker,

    SvarSlet
  4. Wauw!! Den er da fantastisk. Tror du får totalt god røv med den! (Joke til Heidi)

    Lyder som i hygger jer til SAM. Det er da helt usædvanligt så flittig du har været. Har du haft planlagt godt? ELler hvordan kan du nå så meget.

    SvarSlet
  5. Wawwwwwwww den er for lækker og så LILLA... ja jeg ville da helt sikkert ha en god røv med den! ggggggg sådan en vil jeg også ha til min nye lille ven ;o)

    Skal da lige love for du har fået lavet noget til SAM, og helt vild misundelig på så lækker en weekend ;o) men om 14 dage har vi scrap amok i Hjørring - glæder mig

    SvarSlet
  6. Hvor er det dejligt at høre at du nyder at være til SAM :)
    Superlækker taske du har købt til din pc :) Og ja der står da LaChris over den :)

    SvarSlet
  7. Super taske:)
    Det var hyggeligt lige at få hilst på dig IRL.

    SvarSlet
  8. Sej taske med pang på farven! Passer vidst godt til dit super sprudlende humør! :-)
    Godt du har hygget på SAM - glæder mig til at se ALT det du fik produceret.
    God dag til dig.

    SvarSlet

Hyggelige kommentarer