fredag den 22. maj 2009

Konfirmationen...

var bare SÅ god og hyggelig...lige som vi selv ville holde sådan én. Og konfirmanden var bare SÅ smuk ! Her får I sangen at se, som jeg scrappede til mit gudbarn, Anna:
Og her et close-up af taskekortet, som indeholdte et lille kort, penge og en ring:

Her lige et stilleben af selv samme taske:
Og her den skønne RAK som kom med posten i dag....den har jeg fået fra 1-2-3 Scrap! fordi jeg deltog i den forrygende konkurrence. Tusind tak for den :O)
Nu kan jeg høre at det tordner, så jeg vil lukke min pc ned og ønske alle en dejlig fredag aften:O)

5 kommentarer:

  1. Sikke nogle dejlige gaver. Både den du har fået og dem du har lavet. Flot og personlig i teenage i teenagestil på den fede måde ;o)

    God weekend til dig

    SvarSlet
  2. Det er altid skønt med sådan en rigtig dejlig konfirmationsfest :)...fedt kort og sang-scrap du har lavet til konfirmanden :)
    ...og lækkert du osse lige selv fik en pakke ;D

    SvarSlet
  3. Jeg håber at du kan bruge det jeg sendte :) Superflotte ting du har lavet til konfirmanden..blev hun ikke helt vild?

    SvarSlet
  4. Hvorer det en dejlig ekstra gave du har lavet til hende. Det må hun da blive henrykt over :-)

    SvarSlet
  5. Hvor er det en skøn gave du fik lavet til hende. Det må hun da bære blevet super glad for at modtage. :) Taskekortet er bare så flot. Dejlige farver og lækkert papir.
    sikke nogle skønne scrapsager du modtog fra 1-2-3-scrap:)

    SvarSlet

Hyggelige kommentarer