fredag den 1. maj 2009

Farlig, Festlig, Farverig Fredag....

...som er og bliver fuld af overraskelser og spændende nyheder!
I dag får vi at vide, hvem der vinder hos 1-2-3 Scrap ! Gad vide hvor mange gange jeg tjekker ind på deres side i dag :O)
I dag starter jeg op igen på Kr. Hyllinge Bibliotek :O)
I dag sætter vi vores nye hoveddør i :O)

Og i dag er der startet en ny udfordring blog :O) Tjek den ud på linket her ! Den hedder "A little bird told me". Mit første indtryk er, at det bliver en festlig blog med mange spændende udfordringer...ser ud til, at den matcher min stil (hvis man kan sige at jeg har en sådan en...måske man kan sige, mangel på samme). Der er nogle spændene give-aways allerede fra day 1. Se her :

Så ind og tjek det ud !
Nu vil jeg cykle ned med Simon til skolen, for jeg skal lige se den planche han har SCRAPPET om Snoopy :O) Han siger selv, at hans planche da er den flotteste ! Han fik lov til at tage noget papir og pynt fra scrappebordet...man er da en stolt mor !
Kan alle ha en rigtig dejlig dag i det smukke vejr.

8 kommentarer:

  1. Det ser ud til at det kan blive en super fredag for dig ;D..
    ...og nu husker du vel lige at tage bileder af knægtens planche - så vi andre kan se om han er arveligt "belastet" ;P
    Ha' en go' dag ;)

    SvarSlet
  2. Lyder som en god dag.
    Rigtig god arbejdslyst på dit nye arbejde.
    God weekend.

    SvarSlet
  3. kan da kun blive en skønttttttttt fredag og tænk weekenden starter og solen skinder - kan man forlange ret meget mere ha ha

    Er da helt spændet på at se hvad søn har lavet ud af "mor´s" scrap - mine er også skadet med scrap men er det ikk skønt ;D

    Rigtig god weekend

    SvarSlet
  4. Jamen det er da en skøn fredag! Sikke mange ting, som der sker i dag. :-)
    Tillykke med jobbet på biblio. Det var da dejligt! Og altid herligt med nyt til huset! Sej gut du har som har scrappet hunden! Og sidst men ikke mindst: Spændende med 1-2-3 blog afgørelsen samt den nye udfordringsblog!
    Tusind tak for adressen til den paristiske scrapbutik! Den må jeg vidst lige ind og kigge på!
    Rigtig god fredag!
    PS - skal desværre ikke til SAM - kunne ellers være hyggeligt at følges ad igen.

    SvarSlet
  5. Det lyder til at det kan blive en super dag. Tjekker lige den nye site. Fortsat god weekend.

    SvarSlet
  6. Det lyder da som en dejlig fredag du har haft. Har du ikke taget et billede af Simons planche?
    Jeg beklager hvis du har venter og chekket mange gange hos vores blog, men siden drillede mig...jeg måtte ikke oprette et indlæg..PANIK siger jeg dig!! :)

    SvarSlet
  7. Det lyder som om du har haft en herlig fredag.
    Spændende med jobbet, - håber du bliver rigtig glad for det.
    Ja, må vi ikke se Simons planche med vuffer?
    Sejt, at han går dig i bedene ;-D

    SvarSlet
  8. Tillykke med jobbet på biblo. :)
    Ih jeg vil gerne se Simons planche af Snoopy. :) Klart at du er en stolt mor, nu når han går dig i bedene. :)
    Jeg er helt vild med det "hound dog" LO du lavede til 1-2-3-scrap. Det må afprøves. Men jeg tror bare at jeg må købe en ny LP. Jeg kan ikke få mig selv til at bruge mine gamle.:)
    Du må forsat ha' en rigtig god weekend.

    SvarSlet

Hyggelige kommentarer