mandag den 11. maj 2009

En hip hopper (#1 A little bird told me...)

...fik lavet endnu et farverigt LO til A little bird told me...'s første udfordring ! Ihhh, jeg nyder at sidde med det farvestrålende papir og en masse pynt...hold da op hvor jeg kan rode et helt spisebord til :O)
Uhhhh jeg var jo til koncert i går aftes, inde i DR's nye koncerthus...meget flot bygning, indvendig især. Jeg hørte Tina Dickow og Steffen Brandt....hold da op det var en super forrygende og underholdende koncert...og jeg sad (selvfølgelig tør jeg næsten sige) på allerforeste række..så bliver det ikke bedre ! De akkompagnere hinanden SÅ godt og har den samme lune jyske humor. Kan kun håbe på, at de finder på at gøre det igen en anden gang og så skal jeg nok sidde klar :O) Skal du med, Fru Nielsen ?
Tak fordi du kiggede ind forbi min blog :O)

17 kommentarer:

  1. ejjj hvor er den dog flot og farverig.super

    SvarSlet
  2. Denne var knall!! Så herlig og fargerik!!

    SvarSlet
  3. Du er altså knaldgod til de farver ; )
    Vi ses til SAM ; )

    SvarSlet
  4. Dejlig farverigt layout. Super fedt sat op med god balance i billeder og tekst.

    SvarSlet
  5. dejlig farverigt layout

    SvarSlet
  6. JAAAAAAAAAAAAAA ta mig med ggggg - selvfølgelig var de gode eller ja kunne de være andet med Tina ;o)

    Lækkert lo er helt vild med de glade farver - de er for skønne og må snart lige en vej og ha bestilt ved den nye butik hos dig ;O))

    Rigtig god tirsdag fra mig

    SvarSlet
  7. Ja, så sidder jeg her, og undrer mig over at jeg ikke bliver inviteret... fnyss ;-)

    Du er altså skide god til det med dobbelt betydning i overskrifter... den er bare rigtig god ;-) også et rigtig skønt LO, tror helt bestemt, at det lever op til kravene...

    Hygge fra Betina

    SvarSlet
  8. Fedt LO med de glade farver :)...og jepz..du er nemlig super go' til overskrifter! :)

    SvarSlet
  9. Gud, for en herlig layout! Man blir helt i godt humør av å se på den!

    Jeg digger ordspråket, bruk av bånd, og den "hoppende" e i overskriften.

    Tusen takk:)

    Ann Cicilie
    A Little Bird Told Me

    SvarSlet
  10. Super skøn LO i så fantastiske farver :0)

    SvarSlet
  11. Wow her er farver for alle pengene!! Du kan bare det der med at smide om dig med farver og pynt! Super godt LO :-D

    SvarSlet
  12. Så stilig side du har laget her!! Tøff!!:)

    SvarSlet
  13. Hip hopper du topper.*ggg*:) Endnu et super lækkert LO. Vild den opsætning.
    Ih det lyder til at det var en fed oplevelse deres koncert.:) Jeg er vild med steffen og hans lune.;)Sammen må det ha' været fantastisk.:)
    Pss næste gang hvis det bliver en. Så sig lige til.:)

    SvarSlet
  14. Rigtig flot LO' du har fået lavetJeg er glad for du nyder den jyske humor og jeg har det ligesom dig, så tæt på som mulig(der hvor der foregår noget)
    God weekend til dig

    SvarSlet
  15. Super dejligt og farverigt lo. Åh jeg ville gerne have hørt steffen Brandt - hans stemme er så rå.

    SvarSlet
  16. Vildt lækkert layout!

    SvarSlet
  17. Kul side! lekkert med halvsirkelen og de kule detaljene :)

    SvarSlet

Hyggelige kommentarer