torsdag den 21. maj 2009

Cirkeline har fødselsdag...

..la la laaa la la laaaa... så derfor fik jeg den idé, at vi på biblioteket da skulle ha en lille udstilling af Cirkeline bøger mv. Jeg fik lov til at føre ideen ud i livet...herligt ! Se nu her, den kære lille Cirkeline som jeg lavede:
Jeg fandt et billede på nettet, klistrede det på karton og klippede ud. Forede en tændstikæske med en lommelet og placerede Cirkeline deri sammen med nogle små lagkageflag.
Og her er hele udstillingen...så fint så fint i en glasmontre:
Min allerførste selvlavet udstilling...jeg er altså stolt :O) Der er strøet små flag ud på glashylderne og jeg fik også pustet et par balloner op, trods min ballonfobi (og det er altså kun små balloner jeg er bange for, hvis nu nogen tænker: Og hun skal op og flyve i luftballon!!?!!). Jeg pakkede også en fake-gave ind i fint prikket papir og plakaten har jeg også lavet.
I dag skal vi til konfirmation hos min venindes datter, som også er mit gudbarn. Jeg fik at vide af Maribi at det forpligter med enten sang eller tale, når jeg er gudmor...så jeg fik travlt. Har lavet en lækker tøsescrap med sangen på, som er kopieret ud i 30x30...så jeg sad i går og klippede til og rullede "små" 60 sange. Nu vil jeg gå igang med at lave en lille taske til gaven...
Jeg takker for besøget og ønsker alle en dejlig Kr. Himmelfartsdag :O)

8 kommentarer:

  1. TILLYKKE med din flotte debu ;o) og selvfølgelig har der forpligtelser med ggg håber og regner selvfølgelig med du har taget billeder af alt og vi andre må se ;o))

    Rigtig god dag til dig/Jer åber i får en god fest

    SvarSlet
  2. Flot udstilling - du har da rigtig haft travlt.
    Øv du ikke sagde noget om den konfirmation - jeg har alletiders sang til sådan en sød ung dame med masser af flag.
    Håber I får en dejlig dag sammen med konfirmanden og al den gode mad. KNUS KNUS

    SvarSlet
  3. Øj, hvor flot en C-udstilling, de kan ski da slet ikke undvære dig på det bib ! Personligt er jeg mest vild med Frederik, han taler så sjovt !
    KH Dorit

    SvarSlet
  4. Hvor godt med Cirkeline-udstillingen!!..og TILLYKKE med din debut ;)...
    Jamen selvfølgelig følger der forpligtelser med statussen som Gudmor - så godt du lige fik strikket noget sammen ;P

    SvarSlet
  5. Ih sikke en flot fødselsdags udstilling du har lavet til Cirkeline. :)
    Åh ja det forpligter at være gudmor.:) Den sang har du vel taget billeder af sangen, det lyder spændende med sådan noget tøsescrap på. Det vil jeg også gerne se.
    Håber du/I får en rigtig dejlig konfirmationsfest.
    Knus Gitte

    SvarSlet
  6. Sikke en fin udstilling :-) Nu har jeg så bare Cirkelinesange i hovedet resten af aftene; men super god ide!
    God Kriti Himmelfartsferie!

    SvarSlet
  7. Jeg er vild med cirkeline mest de gamle som de nu sender igen. Lige nu render Frida rundt med hendes egen æske med cirkeline i, som hun har fået hendes storesøster til at producere til hende. Super flot udstilling den kan du godt være stolt af.

    Håber i har haft en god fest og god weekend til dig

    SvarSlet
  8. Hvor er du genial - superflot udstilling du har lavet ... Cirkeline - min store helt i barndommen :D Håber I havde en god fest ;o)

    SvarSlet

Hyggelige kommentarer