mandag den 18. maj 2009

ALBTM & SAM....(#2)

...det lyder jo som VOLAPYK...men mon ikke at de fleste besøgende på min blog ved hvad det står for :O) Allerførst vil jeg da lige vise den smukke buket, som Steen lige er kommet hjem med, i anledningen af vores bryllupsdag:

Se, nu har jeg også fået NYE KARTOFLER ! Inden I roser Steen for god hukommelse og pæne manér, så må jeg med skamme indrømme, at det kun var fordi min mor sendte mig en SMS i morges og ønskede os tillykke...at jeg huskede det selv...og ringede så selv og lykønskede Steen :O)
Nu til lidt fra SAM...det var jo nogle gode dage i Ringsted og jeg fik lavet rigtig meget. I dag får I lige et kig på et LO som jeg har lavet til A Little Bird Told Me's nye udfordring:
Farverig og med PLASTIK ! Plastik er kodeordet hér...jeg har brugt en cute lille plastikand samt en clips med plastikovertræk.
Nu vil jeg gå i køkkenet og gøre dagens bryllupsmenu færdig....røde bøffer, nye kartofler, rødvinsauce og broccolisalat.
TAK fordi du kiggede ind forbi min blog og ha en god mandag.

11 kommentarer:

  1. Tillykke med bryllupsdagen. Sikke dog on sød og lidt anderledes(kartoflerne) buket.

    LO'et er da for sejt...er vild med din Anders And forside...dejlig frisk.

    SvarSlet
  2. ejjjjj for en flot buket, og super flot lo også

    SvarSlet
  3. Tillykke med bryllupsdagen :o) Sikke et godt LO ... fedt med en Anders And forside ;o)

    SvarSlet
  4. Tillykke med bryllupsdagen. Sms fra mødre er nu en god udvikling. Godt de har fået det lært.

    Vildt godt teenager layout. Fedt med Anders And og skønne ALBTM farver.

    SvarSlet
  5. Rigtig hjertelig tillykke med bryllupsdagen.... skøn buket, hvis man ikke lige ser kartoflerne ;-)
    Fedt LO, du får gjort noget ved de ALBTM udfordringer...

    Hygge fra Betina

    SvarSlet
  6. Hjertelig tillykke med bryllupsdagen. Flot buket ; )
    Ja, jeg er stadig vild med det layout, som jeg stemte på, fordi det er så originalt med den Anders and forside. God ide med plastik anden også..
    Ved du forresten hvem der vandt kort konkurrencen??

    SvarSlet
  7. Tillykke med bryllupsdagen - og godt så..at din mor ku' huske dig på det *G*
    Fedt LO du har lavet...jepz det er ikke nemt at være teenager og så være på camping ;p

    SvarSlet
  8. Stort tillykke med bryllupsdagen ;O) skønt med en lækker bukket - så pyt med han lige skulle ha en reminder ;O)

    Dit lo er fantastisk fedt er vild med farverne, pyntet mm. og såååå god en ide med anders - måske jeg skulle prøve med min idol Mickey ;o)

    SvarSlet
  9. Et stort tillykke med bryllupsdagen. Sikke en skøn buket du fik af manden. Håber I havde en dejlig dag.:)
    Jeg nåede lige at se det live inden du hængte det op. Det er et skønt LO. Super lækre detaljer. En kanon ide med at bruge et gammelt Anders And.
    Tak for sidst det var super hyggeligt.:)
    Vi ses snart ik' d 4/7 måske...:)
    Knus Gitte

    SvarSlet
  10. Igen et super skønt layout fra din hånd. Du er god til det med pang og spændende pynt! :-)
    Tillykke med bryllupsdagen. Flot buket! Og sjovt med de kartofler! Vi var til konf. i starten af denne måned, og sørme om ikke der var kartofler i borddekorationerne! :-) he he.
    God dag til dig!

    SvarSlet
  11. stort tillykke med dagen, en fin buket. Det er et kanon flot lo med så mange lækre detaljer, helt klart min favorit, rigtig kreativt med bladsiden, ja alt gik bare op i en højere enhed, supert

    SvarSlet

Hyggelige kommentarer