mandag den 13. april 2009

Påskegult og feriefotos...

...så glædelig påske, det der nu er tilbage af den. Vi kom hjem fra Kullen i går og har haft alletiders tur i det svenske ! Det er helt sikkert ikke sidste gang at vi vil campere i Sverige...det er jo bare såååå billigt i forhold til at campere i Danmark ! Og ikke mindst det at shoppe...wow mit dankort gløder vist stadig :O) Dejligt med scrap kom jeg til at købe (skal nok tage billeder af det og oploade dem) og både Steen og Simon fik nogle gode Ecco sko til en go' pris..ja og så røg der vist lidt tjims-tjams i indkøbsposen også.
I anledningen af den snart overstået påske, viser jeg et LO i GULT, lavet til en skitse fra Inspired Blueprints.
Og her følger nogle fotos fra Kullen. Vi klatrede ned til stranden (pyha sikken en nedtur OG senere optur) for at se disse "værker" af en kunstner ved navn Lars Vilks. Pinde og planker er blevet hamret og sømmet på hinanden i én uendelighed til tårne og bygninger. Gammelt vraggods er blevet til de store kunstværker, Nimis og Arx. De er omdiskuterede, og debatten har væet livlig i lokalaviserne - for og imod - men kunstværkerne står stadig på klipperne ved havet. Det var virkelig et imponerende syn og sjovt at bevæge sig rundt inde i "værkerne". DET vil vi gerne anbefale, hvis nogen skulle få lyst til at komme til Kullen.
Jep, det er mig ude i højre side...det giver vist et godt billede af værkernes størrelser !
....og her vakler jeg med stive og usikre skridt INDE i tunnellen af træ...
...Titte Bøh (eller hedder det mon Titta Buuuh på svensk?)
Jeg skal nok også vise nogle billeder af Simon som klatrer med klubben....det var jo hele grunden til, at vi besluttede at campere i Sverige.
Så er det job på biblo igen i morgen....sidste uge i praktik...så får vi se hvad der så skal ske. Har fået sød påskehilsen på Facebook af én mine kollegaer og det luner jo bare så dejligt ! Glæder mig til at skulle på job i morgen...fantastisk dejlig følelse :O)
Tak for besøget og nyd nu resten af dagen/aftenen :O)

12 kommentarer:

  1. Jeg synes kunstværket er sejt, man kan jo lisså godt bruge vraggodset til noget. Supersejt er jo også det gule påske-LO, det er for sjældent man scrapper gult, det er sådan en slags skodfarve, som man skal tvinge sig ud i, jeg skal i hvert fald.
    Det må have været fedt at svinge visakortet med den kurs de har over hinsidan, glæder mig til at se gaverne til dig selv !

    SvarSlet
  2. Lækkert "påskeLO".
    Det lyder som en god ferie for en kvinde, når visaet har glødet... ; )

    SvarSlet
  3. Hold da op et imponerende kunstvært. Det lyder da meget sjovt at man kan kravle rundt inde i det. Der må jeg forbi til sommer. :) Det lyder herligt at du fik holdt dit kort i form.;o)Desværre har jeg ikke selv et visadankort så jeg måtte begrænse mine scrap indkøb da jeg var i Sverige.øv :o\
    Et kanon lækkert LO. Super detaljer. Vild med papiret. :)
    Du må ha' en rigtig god aften eller hvad der nu er tilbage af den.
    Knus

    SvarSlet
  4. Det har da vist været alletiders tur i har haft,men får vel også meget for en dansk krone lige nu.Det ser spændende ud på de fotos,du har taget ved Kullen.

    SvarSlet
  5. smart måde at bruge vraggods på, flot kunst, det må være dejligt at opleve at noget er billigt, glæder mig til scapevent i Sverige sidst på måneden, så kommer mit dankort nok også til at gløde. Det er et kanon flot laout du har lavet, ser flot ud med den gule farve

    SvarSlet
  6. Ja selvfølgelig er der meninger for og imod sådan nogen kunstværker ;D..jeg synes det ser vildt imponerende ud og det var da garanteret værd at overvej hvis man nu kommer på de kanter :)...
    fedt LO og imponerende med alt det gule, siget hun der har en noget blandet holdning til gult *G*

    SvarSlet
  7. Uhh - det ser noget vakkel-vorent ud! Jeg ved nu ikke rigtigt hvad jeg skal synes om "værkerne", anderledes er det i hvert fald, og det må være spændende at se det live.
    Godt i havde en skøn tur til det svenske.
    Dejligt gult layout du har lavet. Elsker Sassafras - passer godt til et solskins-LO!
    God arb.lyst og god dag til dig.

    SvarSlet
  8. Lækkert forårsfriskt layout - det er sådan nogle farver, jeg længes efter i denne tid.

    Det var da også nogle ganske kolosale kunstværker; men de er også sært dragende selv her på billedeafstand. Det lyder som en dejlig tur.

    SvarSlet
  9. Eeej det ser spændende ud det pindekunst. Jeg bliver facineret af linjer og figurer og nå det nu er i naturen , er jeg vild med at det ikke stikker i øjnene af farver. Ser ud til i havde en skæg ferie. Lyder fristende at shoppe i sverige. Jeg må indrømme at det ligger lidt i tankerne,når vi diskutere hvad vi skal her i ferien. Vi kan ikke rigtig blive enige.

    Super lækkert LO. Altid dejlige farver og fangende titel.

    SvarSlet
  10. Lækkert LO ... er lidt vild med det regnbuepapir.
    Skøn tur I har haft til Sverie - dejligt :o)

    SvarSlet
  11. Sikke en lækker ferie i har været på. Må sige at det er noget af et kunstværk i har set der.
    Super dejligt LO du har lavet. Rigtig sommerligt med den gule farve. Glæder mig til at se dine indkøb.

    SvarSlet
  12. lyder som en total lækker ferie i har haft, og et skønt lo du også har lavet.

    SvarSlet

Hyggelige kommentarer