tirsdag den 21. april 2009

...Men skål alligevel !

...selvom jeg nu ikke fik jobbet på Blåkilde Bibliotek. Det var en god samtale og nogle søde mennesker...jeg fik besked sidst på eftermiddagen. 43 ansøger og 5 kom til samtale. Jeg var et mulehårs bredde fra at få jobbet, fik jeg at vide. Lederen vil anbefale mig til hovedbiblioteket, hvor de også skal igang med en samtalerunde...så måske hører jeg noget derfra...det får tiden vise. I morgen skal jeg til møde på Hvalsø bib om job med lønstilskud....regner med at starte op i næste måned...så jeg vil stadig være omgivet af bøger...lige som jeg kan li' det ! SÅ ingen grund til at drukne sorgerne :O)
Dette LO er lavet til Scrapbix's marts skitseudfordring. Jeg fik brugt papir fra Scrapbook Nook's forrige månedspakke...noget papir som jeg har svært ved at få brugt, kan jeg mærke. Men sådan er det jo nogle gange...det får lov at ligge og så lige pludselig bliver der brug for det igen. Kender I ikke også det !? Nu får jeg jo nogle dage herhjemme, så jeg satser på at få scrappet, vasket, ryddet op, bagt boller, læst, gået ture.....njaaaa, jeg må hellere lade være med at love for meget :O)
Tak for besøget og ha en dejlig dag :O)

10 kommentarer:

  1. Ærgeligt at du ikke fik jobbet, men godt at du stadig ser positivt på det. Du får selvfølgelig det på hovedbiblioteket.
    Skønt layout du har lavet.
    God tirsdag til dig.

    SvarSlet
  2. Det var ærgeligt du ikke fik jobbet ,men flot du kom til samtale,så det lykkes nok næste gang .Det er et dejlig Lo' du har lavet af hende den "skønne LaChris"
    Kan du nu ha en dejlig dag

    SvarSlet
  3. Ja det var da ærgeligt at du ikke fik jobbet. Supert at du er blevet anbefalet vidre til hovedbiblioteket. Det er et stort plus. Så pøj pøj.:)
    Sikke nogle flotte LO's du har lavet. Herlige farver.
    Rigtig god fornøjelse med alle de ting du skal igang med. ;o)
    Du må ha' en rigtig dejlige solskins tirsdag.

    SvarSlet
  4. Skønt at du trods alt blev anbefalet til et andet job - så må der jo krydses fingre ;)..
    Jepz..kender godt den med papir man faktisk har lagt LANGT til side - og så lige pludselig så er idéen der til at få det brugt..og det er jo ik' så tosset ;)

    SvarSlet
  5. Træls med jobbet, men jeg krydser fingre for at du får det på hovedbiblioteket. SKønt LO du har lavet, dejligt at se en masse med dig selv på :-)

    SvarSlet
  6. Oh, shit, så hjalp det ikke jeg X'ede, men du får noget om lidt, det er jeg sikker på, det gør kvikke piger altid, så op med humøret, og så er det jo en dejlig tid at være hjemme på, så kan man nyde haven og bollebagningen og scrapningen og læsningen og....

    SvarSlet
  7. Øv at du ikke fik jobbet men det kan være der er et i udsigt, krydser fingre. Super flot layout, og skønt billede og farver du har brugt

    SvarSlet
  8. Jamen jeg tror da på, at du ikke fik dette job, fordi det er meningen at du skal have det på hovedebiblioteket....

    Skønt LO du har lavet, dejlige faveretc. men sjovt, da jeg så skitsen sagde en mig ikke noget... men synes du ha fået et flot resultat ud af den ...

    SvarSlet
  9. øvvvvvvvvvvvvv for dig - jeg gjorde ihvertefal alt hvad jeg kunne med at krydse.... håber for dig du får det næste - prøv med hårbøjlen ;o)

    Skønt lo du har fået :o)

    SvarSlet
  10. Ærgeligt med jobbet - men fedt at der stadig er håb andre steder. Super fed detalje med blondeborten på dit lo.

    SvarSlet

Hyggelige kommentarer