mandag den 20. april 2009

Kryds...

...alt hvad du kan, for i dag skal jeg til jobsamtale :O) Og HVIS jeg er så heldig at få jobbet, så kan det jo være, at nedenstående LO går i opfyldelse....
...nå ok, det er måske lige lovligt optimistisk...men det kan da kun blive mere end dagpengene :O) LO'et er lavet til en udfordring hos Dreamgirls. Fotoet har Maribi taget...Nytårsaften og selvfølgelig iført lilla sommefugle-hårbøjle...det sku være SÅ moderne med hårbøjler, har jeg set i damebladene !
Jeg vil også lige linke til Marolle, som har en skøøøn blogcandy klar :O)
Det var lige et kort indlæg...jeg må se at gøre mig klar til samtalen.....skulle man mon tage en smart hårbøjle på........

8 kommentarer:

  1. Held og lykke, jeg krydser hvad krydses kan, tror bestemt du får jobbet, blot du ikke ifører dig den der flotte nytårshårbøjle, hi-hi ! Eller måske jo, så kan du jo se om de har humoristisk sans og har de ikke det, tja så må du ha' et andet job !!

    SvarSlet
  2. Held og lykke med jobsamtalen. Måske burde du lade hårbøjlen blive hjemme, og så vise den frem til dem, hvis du får jobbet, på et senere tidspunkt. Så har de også noget at glæde sig til.
    Skønt LO. Dejligt med en masse farver.
    Krydse, krydse, krydse.

    SvarSlet
  3. Ihhhh et super cool layout! Med lækre pangfarver og "gang i den".

    Rigtig meget held og lykke! xxx - samtalen er jo nok overstået på nuværende tidspunkt (her kl. 15.45), men jeg HÅBER den gik SUPER GODT!
    xxx ... krydser fra mig!

    SvarSlet
  4. wow et super skønt layout i kanon farver. Held og lykke med samtalen

    SvarSlet
  5. Altså jeg bliver lidt bekymret når jeg ser billedet af den hårbøjle på det skønne layout. Håber ikke du tager den på til samtale *griner*. Håber det går godt!

    Super sjovt LO. Elsker jo dine tekster og overskrift.

    SvarSlet
  6. Nu er din jobsamtale jo nok over. Så jeg krydser fingre for at jobbet bliver dit :-)

    SvarSlet
  7. Ej, for et skønt LO, - det kan man da kun blive i godt humør af. Fedt billede ;-D
    Det ser ud som om I har haft en herlig Nytårsaften :-D :-D

    Held og lykke med jobsamtalen.
    XXXXXXXX osv.

    SvarSlet
  8. Har rendt med krydset ben i Ålborg hele dagen - ikk nemt at prøve alt det der skulle prøves men håber det hjalp dig ;o))

    Skønttttttt lo og den hårbøjle er da lige dig - og sidder lige og forestiller mig at du har den på til samtalen ggggg

    SvarSlet

Hyggelige kommentarer