fredag den 17. april 2009

Klatremusen og pipfuglene...

...vi starter med klatremusen, Simon. Det var jo en kæmpe oplevelse at få lov at klatre på klipper...og godt at moderen IKKE var modig nok til at klatre ned for at kigge på, for det var dælme en stejl nedfart og der var også højt op !
Men vejret var jo pragtfuldt og der var dejlig vindstille. Det er Steen og Jonas som har foreviget Simon på Kullen (havde jeg vidst hvordan man kom helt ned ved vandet hvorfra de klatrede, så havde hverken mand eller barn 1 "fået lov" til at klatre derned!)
Simon høøøøøjt oppe på klippen !
Og her kommer så "Fuglene" ind i billedet. Det er et LO lavet til 1-2-3 Scrap ! konkurrencen. Udfordringen lød, at der ikke måtte bruges nogen form for mønsterpapir....man kunne vælge at stemple karton, bruge hjemmelavet papir, pap mv. Jeg valgte at bruge stof. Det blåstribede er en af Simons skjorter og det blomsterede er fra et nyindkøbt viskestykke, som måtte lade livet. Fotoet er et fjollefoto lavet på svigerindes Mac....synes dælme det er sjovt :O)
Nu er det fredag og dermed næsten weekend...skøøøønt ! Jeg har sidste dag på Kr. Hyllinge bibliotek, for nu er praktikperioden udløbet. Meeeen, jeg ved at jeg kan få lov at fortsætte i job med løntilskud (trist at det ikke er et "rigtigt" job), så alt efter hvad den nærmeste fremtid bringer, så starter jeg op igen på bibben pr. 1. maj.
Jeg ønsker eder en praaaaagtfuld fredag og weekend....med masser af sol :O)


10 kommentarer:

  1. wawww det kræver da sin mand at være med dem på klater eventyr og skal se på - jeg lider af højdeskræk så jeg havde nok panikket den ha ha

    Skønt lo og super ide med baggrunden - billedet er for sjovt, kan god li det a og til er billeder der ikk "opstillet" hvis du forstår ;o) Kan du have en rigtig god weekend - og da super dejligt for dig du får lov at blive - også selvom det er med tilskud, kunne jo være de bagefter slet ikk kan undvære dig ;o)

    ps. det sandal kort er entlig meget nemt, jeg skærer modellen ud i både karton og papir og laver huller til bånd og pynter inden jeg limer sammen - skulle jo helst ik se båndrester mm. når kortet åbnes...hvis du forstår??

    SvarSlet
  2. kanonflot og kreativt layout. Uh ham Simon er højt oppe, godt jeg ikke skal se på IRL

    SvarSlet
  3. Puha, godt jeg ikke befinder mig i de højder ;-)
    Hammerflot LO - og genialt billede!
    God weekend

    SvarSlet
  4. Uha det ser uha ja meget højt ud. Jeg har højdeskræk så jeg skulle ikke nyde noget. Men Simon ser ud til at nyde det. Godt billede af ham. Lige til hans scrapalbum.;)
    Wow jeg er vild med dit LO. Sikke en kanon god ide med at bruge stof. Det må afprøves, så kan jeg da komme af med noget af mine stofrester.:)
    Tillykke med at du forsætter i jobbet, selv om det er med tilskud. Enig med Heidi, de finder ud af at de ikke kan undvære dig.:)
    Du må ha' en rigtig god weekend. :)

    SvarSlet
  5. Super spændende, hvis man tør. Jeg får kvalme på tredje trin på en stige. Kan være jeg må gøre noget ved det. Nå men fedt vi kan se billeder så.

    LO´et er rigtig fedt. Fede farver og materialer. Håber ikke barnet nu må rende bar rundt.

    Rigtig god weekend til dig og tillykke med jobbet.

    SvarSlet
  6. God ide med at scrappe på andet end det sædvanlige. Det er blevet rigtig godt og får et dejligt rustikt look.

    SvarSlet
  7. Fedt og anderledes LO - og en super baggrund du har fået lavet :)
    ...jepz ..somme tider er det nok godt at moren ikke er med *G*..jeg ville osse betakke mig for at kigge på ;D

    SvarSlet
  8. Rigtig sjovt billed du har brugt på dit LO. Hvad man ikke kan med di computere.
    Sikke en klatremus du har fået dig der. Godt jeg ikke var med der. Jeg er ikke så meget for højder.
    Knus fra Jeannette

    SvarSlet
  9. Puha det ser godt nok stejlt ud, men de har garenteret nydt det :)

    Superflot layout du har lavet..også selv om Simon måtte lade en skjorte og du mistede et viskestykke :)

    SvarSlet

Hyggelige kommentarer