onsdag den 1. april 2009

JEG HAR VUNDET !!!! IGEN !

...og det er altså ingen aprilsnar :O) Jeg har deltaget i Scrapsisters martsudfordring, der lød på, at man skulle tage selvportrætter og scrappe med mindst 5 fotos. Herlig herlig udfordring, synes jeg. Jeg valgte at bruge nogle grimme og skøre fotos, taget på en Mac. Se lige nogle skrupskøre billeder man kan lave dér....det er da nok til, at jeg godt kunne tænke mig en Mac :O)

Titlen er "Lille spejl på væggen der..." og jeg har valgt at mixe nyt og gammelt. Vintage med nymodens Mac fotos...og så passer txten på mønster papiret bare suverænt til billederne..se fx "No more shiny nose!" og "Hair Tonic". Så nu venter jeg spændt på en præmie fra Scraphouse.dk :O)
Tak for besøget og de mange søde kommentarer. Ha en skøn 1. april...med eller uden drillerier :O)

13 kommentarer:

  1. Du får da også et TILLYKKE her. Det er et skønt og skørt layout, du har lavet.

    SvarSlet
  2. Stort tillykke og er da helt vild med dit lo - super fedt/sjovt ;o)

    ps. med hensyn til forum hmmm ved nok ikk helt hvad du mener ;O/ men findes her på blog og fb ;O)

    SvarSlet
  3. Tillykke, tillykke. Skæg ide. Elsker billederne.

    Håber på du får fornyet energi med dine nye løbeture ;o) og forårsvejret. Du skal nok komme op i tempo igen. Jeg hepper, hvis du løber.

    SvarSlet
  4. Det er da i sandhed et rigtigt første april LO :-) LOL det er morsomt.
    Uhh hende Bitten har maaaaaaaaaaange lækre ting. Den præmie kan jeg godt forstå du glæder dig til....

    SvarSlet
  5. Tillykke med det. Hvor er det bare nogle sjove billeder!! :-)

    SvarSlet
  6. Hold op hvor er de morsomme de billeder og lækkert lo. Fuld fortjent sejr. Tillykke.

    SvarSlet
  7. Tillykke igen...;) Det er et kanon godt Lo du har lavet, er vild med din blanding af stilarter, og de fotos.... dét er da humor :D

    SvarSlet
  8. Haha sikke et fedt og skønt layout..du køre da med klatten her for tiden :) Tillykke.

    SvarSlet
  9. Jeg sidder her og klukker og kan godt forstå du vandt med det LO - super godt gået - skønne farver og sikke en prinsesse på de billeder..
    Tillykke
    ps. du var savnet ved bordet til convention også Maribi

    SvarSlet
  10. Stor tillykke til dig, det er et rigtig sjov Lo' du har fået lavet.
    Knus her fra Conny

    SvarSlet
  11. Et stort tillykke med konkurrencen. Dit LO er bare for fedt. Rigtig sjove billeder. Glæder mit til at se hvad du har vundet.

    Knus fra Jeannette

    SvarSlet
  12. Stort tillykke , det er et kanon layout, skønne og skøre billeder og sikke flot tekst og papir du har brugt

    SvarSlet
  13. Stort tillykke!!!!! Det er et super skønt LO, herlige billeder..... Ser godt ud med blandingen af vintage og moderne:0)

    SvarSlet

Hyggelige kommentarer