mandag den 27. april 2009

Hvad man dog gør for en 10'er...ja og lidt mer'...

...ja, for æsken til min veninde indeholdt et "boarding pas" til en luftballon ! Jeg har simpelthen inviteret hende med op og flyve !!!! Hvis vejret er til det, letter vi d. 20. juni ! Jeg glæder mig heeeeeelt vildt...et stort ønske går endelig i opfyldelse :O)
Her er så beviset på, hvad en lillebror kan lokkes til for en sølle 10'er:
Simon iklædt noget der skal forestille fodboldttøj...shorts'ne godt op om maven, trøjen omvendt, kasketten vendt på vrangen...OG kunstige plastictænder. Hvis han turde cykle til skole i dette antræk, ville Jonas gi' ham 10 kr. SÅ DET GJORDE SIMON selvfølgelig :O) Faktisk ville Jonas gi ham 100 kr. hvis han beholdt outfittet på hele skoledagen, men det mente Simon nok ikke gik....at det måtte han ikke for læreren...hmmm, hvad siger det så lige om lærerne !?
I dag skal min mor og jeg en tur til Bilka i Næstved...og jeg tar bare helt almindeligt tøj på !
Ha en rigtig dejlig og varm dag :O)

6 kommentarer:

  1. Ejj hvor var det en rigtig fed gave at få - et bording pas til en tur i LUFTBALLON... Hvor kunne jeg også godt tænke mig sådan en tur... :o)
    SEJT gået af din søn, men syntes måske han skulle have krævet mere end en 10 kr for den udklædning... :o)
    Kan I have en god tur i bilka..
    Scrapknuzz Tanja

    SvarSlet
  2. Iiiiih, hvor bliver det bare spændende med en ballontur:0) Sikke en flot gave, er sikker på i får en skøn lufttur. Puha, godt det ikke er mig med min højdeskræk....
    Simon, ja hvad skal jeg sige??? Syntes han er lidt for billig til salg, men modig det er han:0)
    God tur i bilka, tror jeg runder den i Greve idag.

    SvarSlet
  3. Det var da det fedeste outfit!! *G*...og ja hvad si'r det om lærere ??...hmm..at de ingen humor har måske ;P
    ....og så RIGTIG go' tur i ballonen..DET glæder jeg mig til at læse noget mere om..når I er landet igen ;D

    SvarSlet
  4. Det er da ærgeligt, jeg kun er din blog veninde,jeg kunne rigtig godt tænke mig sotten tur i luftballon,jeg kan godt forstå du glæder dig Jeg kender også en der næsten vil gøre alt for en 10, det midt barnebarn Simon han elsker penge
    Stor knus til dig fra det skønne Viborg

    SvarSlet
  5. WOW hvor er Simon sej... *G*
    - Men jeg er enig i, at en 10'er er for billigt *G*

    Jeg ville ønske at jeg turde flyve i luftballon, det må være en fed oplevelse, men det kolliderer altså med min højdeskræk.
    Fed gave iøvrigt....

    SvarSlet
  6. Eeeej hvor sejt, det bliver en kanon oplevelse for jer. Sikke nogle skønne billeder du kan få fra den højde.:)Men jeg skulle ikke nyde noget med min højdeskræk.
    Hahahahahaha undskyld jeg skal lige tørre mine øjne. *ggg* Hvor er det billede skønt.:)Utroligt at han gjorde det.:) Men 10 kr er jo mange penge i den alder. *ggg* Men mon ikke at storbror skal "hoste" op med lidt mere en 10 kr.*ggg*:)
    Jeg gælder mig til at se det billede scrappet.:)
    Håber I havde en god tur til Bilka.
    Knus Gitte

    SvarSlet

Hyggelige kommentarer