fredag den 3. april 2009

Endnu et konkurrence LO...

...det er blevet en hel lille dille for mig :O) Det gode er jo, at man får nogle spændende og nye udfordringer...og måske er man også heldig at vinde en gang imellem.

Her et lille close-up på ghost bogstaverne...ja, dem fandt jeg frem fra gemmerne. Det er godt nok længe side de sidst har været i brug !
OG NU er det påskeferie for mit vedkommende....skøøønt. I næste uge skal Simon klatre på Kullen i Sverige og vi tager med derover. Glæder os alle sammen vildt meget. I morgen skal jeg med en veninde ind på "La Femme 09" messen i Valby. Fik fribilletter hos Dreampapers, så det er jo herligt. Nu vil jeg ønske alle en dejlig og solrig weekend og sige tak for besøget :O)

11 kommentarer:

  1. hvor er det et super lo - er vild med det, opsætningen, farverne og ikke mindst de gennemsigtige bogstaver fed fedt ;o)

    Lyder super dejligt med påskeferie - og ikke mindst en tur til Sverige ;o)

    SvarSlet
  2. Sikke et skønt LO... en rigtig skøn opsætning, og man små og søde detaljer....
    Hi hi hi....synes jeg har scrappet der samme billede, bare med en anden lille dreng på ;-)

    God påske...

    Knuz Betina

    SvarSlet
  3. Hvor er det flot Christina, så dejlige friske farver og mange fine detaljer. god weekend

    SvarSlet
  4. Super sødt LO.
    Jeg er vildt med de friske farver og så kan jeg rigtig godt lide at LO'et på en gang er så enkelt og alligevel fuldt af en masse lækre detaljer.

    Rigtig god påskeferie :-)

    SvarSlet
  5. Du får også lavet nogle fede layout. Synes det er en skæg måde at have deadline og nye udfordringer på. Jeg er helt vild med måden du har brugt de gennemsigtige bogstaver. Billedet og historien er også for nuttet.

    SvarSlet
  6. Uhh et flot layout. Lige mine farver. Du har fået mange lækre detaljer på, synes jeg. :-)
    Jeg har også deltaget meget i forsk. konkurrencer, for netop som du siger, at blive udfordret ud i noget man måske ikke lige ville have fundet på selv.
    Rigtig god tur til Sverige. Det bliver da dejligt med nogle fridage oppe nord.
    Vi tager i sommerhus fredag til søndag - glæder mig!
    Hyg dig og rigtig god påske.

    SvarSlet
  7. Tillykke med sejren hos Scrapsisters ... det er jo ikke underligt når dit LO er så skønt, skørt, vanvittigt og morsomt - heldigvis til stor inspiration for alle os andre ;o)
    Og dette LO er super flot ... synes de ghost-bogstaver er perfekte :o)
    God påskeferie til jer :o)

    SvarSlet
  8. Ih et dejligt LO. Lækker opsætning og detaljer.:) Et skønt billede, jeg bliver helt inspireret af det dit LO, jeg har også sådan et billede af Nick.;)
    I må ha' en rigtig god tur til Sverige. Jeg er selv lige kommet hjem fra en skøn mini ferie hos Nick.:)
    I må ha' en rigtig dejlig påske.
    Knus

    SvarSlet
  9. Super skønt LO. Rigtig gode farver du har brugt.
    Rigtig god påske til dig og din familie.
    Knus fra Jeannette

    SvarSlet
  10. Det var da et herligt layout med så mange fine detaljer. Ghost bogstaverne passer perfekt!

    Jeg håber, du rigtig har nydt påsken.

    SvarSlet
  11. Hvor er det bare et skønt LO, super flot opsætning og skønne skønne farver....

    SvarSlet

Hyggelige kommentarer