torsdag den 23. april 2009

En lille én...

til min mors minialbum (20x20). Hun fik dette LO som påskeæg og det vækker jo altid glæde med lidt nyt til pralealbummet :O)
Det er Simon som klatrer på Kullen...ja egentlig bare et simpelt og enkelt LO...ikke så meget at sige om det.
Jeg var til møde på Hvalsø bib i går og vi har aftalt at jeg starter i job med løntilskud pr. 1 maj. Jeg skal stadig være på Kr. Hyllinge bib og det er jeg glad for, for det er et rigtig dejligt bibliotek. Senere vil jeg også få en dag om ugen på Hvalsø bib...det glæder jeg mig også til :O) Stadig er jeg jobsøgende, og det skal man også være. Så er det jo bare at se hvad fremtiden vil bringe....
I dag skinner solen SÅ dejligt....vaske tøj og hænge det ud, DET skal jeg i al fald....at jeg så også burde gøre rent og pudse vinduer, bage boller, løbe en tur, gå med hunden...hmmmm...
Nu siger jeg tak for besøget og nyd nu denne dejlige dag :O)

3 kommentarer:

  1. lyder super dejligt du fik lov at være der - men da et underligt system, når du stadig skal søge hmm... kan nogen gange godt forstå jeg kan få mange ansøgninger

    Skønt lo er vil med den store "vinge" - sejtttttttt..... kender det der med at man burde.... jeg har en lang liste efterhånden over "burde" ting gggg

    Rigtig god solskins dag til dig ;o)

    SvarSlet
  2. Ja vi bestemøder er jo stolte af vores børnebørn.Det vare nok ikke længe, inden de opdager ,at de ikke kan undvære dig på Hvalsø bib.
    Kan du have rigtig god dag,nu tager jeg til træning
    Knus Conny

    SvarSlet
  3. Jepz...det er nemlig noget der hitter når der er nye sider til Mormors album ;D
    ....dejligt du fik lov til at starte med løntilskud :)
    Ha' selv en skøn dag ;)

    SvarSlet

Hyggelige kommentarer