onsdag den 29. april 2009

Det nærmer sig...

...dagen, hvor 1-2-3 Scrap! kårer en scrapmester....FREDAG d. 1. maj, hvor de jo så sandelig også fylder 1 år. Jeg skal starte på Kr. Hyllinge bibliotek (30 timer) på fredag...men har jo fri kl. 12. Så bliver det spændende hvornår på dagen, at vinderen afsløres. Jeg har en halv aftale efter arbejde...men jeg satser på, at hende jeg skal besøge, lige vil lade mig låne pc et lille øjeblik :O)
Herunder er mit forrige LO til konkurrencen. Udfordringen var, at man skulle finde på noget andet at scrappe på end karton/mønsterpapir.
Jeg havde et fint foto af Snoopy liggende...og for noget tid siden sendte Helle/Cowgirl mig nogle super skønne filt-sager med hundetema...de ting havde jeg allerede parret for længe siden...da så udfordringen kom, ja så tænkte jeg...LP...Elvis...Hound Dog....og så var den ged barberet :O) Jeg måtte lige tjekke Elvis' tekst på nettet, da jeg så, at "You aint NOTHIN but..." NOTHIN altså SKULLE staves uden "G" i enden (bare så I ikke tror, at jeg ikke kan stave :O) ) Jeg er rigtig glad for dette LO. Ja, alt i alt, så er det fedt at få sådanne udfordringer, hvor man skal tænke ud af boksen ! Nu er jeg rigtig spændt på, om mit finale LO har det der skal til....men jeg må vente heeeeelt til i overmorgen...støn.
Tak for besøget....ha en dejlig dag i det flotte solskinsvejr :O)

12 kommentarer:

  1. Tillykke med jobbet, glæder mig til at høre mere om det.... og tillykke med en plads i finalen... det er rigtig godt fundet på... og godt ser det jo ud ;-)

    hygge fra Betina

    SvarSlet
  2. Se det kan en gammel Elvis -fan som mig jo kun klappe begejstret i mine små hænder over ;P...skidegodt fundet på - både med LP'en og titlen!! :)..og så er det jo et super billede af vovsen :D

    SvarSlet
  3. ejjj total sej lo, super flotte detaljer, wawww

    SvarSlet
  4. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  5. Først et stor tillykke med dit nye job.Super flot LO' du har lavet, jeg håbe du finder nåde for den Strange dommer, det kunne være fedt hvis du vandt.

    SvarSlet
  6. Tillykke med begge ting. Det er et super flot layout og ja spændende bliver det den 1 maj.

    SvarSlet
  7. Tillykke med jobbet ;-)! Det bliver spændende.Og tillykke med finalepladsen også - det er nogle vildt flotte og kreative løsninger du har lavet - de "spiller" virkelig :-D. Jeg synes også, det har været nogle spændende udfordringer - og sjovt at se alle de forskellige løsninger. Ha´en rigtig dejlig weekend ;-)

    SvarSlet
  8. Voff voff! Herlig LO!! Og det er så tøft med lp-plater, skikkelig kreativt! Masse lykke til i finalen!! :D

    Og du har vel bloggverdenens herligste tittel-banner, lakris, hahaha! Herlig!!! :D

    SvarSlet
  9. Jammen det var da en fantastisk idé og sammensætning du har fået lavet, helt vildt flot.

    SvarSlet
  10. For hulan da....det er sørme et skønt LO, - det her :-)
    Totalt god idé med LP'en og Elvis-titlen - og et super billede af Snoopy.

    SvarSlet
  11. Hvor er det bare cool, at du har scrappet på en LP! Kanon godt fundet på!

    SvarSlet
  12. Hvor er det LO skønt. At du har brugt LP til baggrund er bare genialt. Det må prøves.:)

    SvarSlet

Hyggelige kommentarer