fredag den 24. april 2009

Det bliver SÅ spændende...

....når jeg i dag giver min veninde, Janne, denne æske !!!

...jeg kan ikke sige HVAD den indeholder...det får I at vide senere :O)
Vi skal mødes på en dejlig café i Roskilde og spise og snakke og hygge. Hvor heldigt er det lige, med det flotte vejr !
Det bliver også spændende at se, hvad pigerne hos 1-2-3 Scrap! finder på til finalens udfordring ! Jep, jeg gik nemlig videre til finalen :O) Så når jeg kommer hjem fra venindehygge, så er det første jeg gør når jeg kommer ind ad døren, at kaste mig over min computer :O)
Tak fordi du kiggede forbi min blog...kan du ha' en dejlig dag i det smukke solskinsvejr !

8 kommentarer:

  1. Hvor er den altså fin din veninde-æske - og nu bliver man jo nysgerrig efter at høre nærmere om indholdet ;)
    Ha' en fantastisk dag :)

    SvarSlet
  2. Rigtig sød æske. Vi må høre senere hvad den indeholder.
    Tillykke med, at du gik videre.!

    SvarSlet
  3. rigtig flot æske og jeg sidder nu og er total nysgerri ;o)))

    Stort tillykke med du gik vider ;O)

    Rigtig god weekend

    SvarSlet
  4. Tillykke med at du gik videre i 1-2-3 scrap...
    Hvor må din veninde været blevet glad for æsken - den er bare rigtig flot.. :o)
    Scrapknuzz Tanja

    SvarSlet
  5. Tillykke med du gik vidre super flot.

    og kanon æske den kan din veninde da ikke blive andet end glad for glæder mig til og høre hvad den indholder hvis det altså kommer på blogen

    SvarSlet
  6. Skøn æske du har lavet, det er jo en gave i sig selv ;o)))

    SvarSlet
  7. øjjjjjj... sikke en fin veninde æske... nu er jeg jo spændt om det er wellness som jeg tænker det, eller om indholdet er en af dine practical jokes...... LOL

    Hygge fra Betina

    SvarSlet
  8. Lyder spændende med sådan en veninde æske. Håber i havde en god dag, og hun blev glad for gaven.
    Glæder mig til at høre hvad der var i den.
    Tillykke med at du gik videre.

    SvarSlet

Hyggelige kommentarer