onsdag den 15. april 2009

Dankortet blev slidt på...

....bla. disse skønne sager, indkøbt i Sverige:
små dejlige alfabetstickers, blondestickers og bånd med små pon-pon'er
Dejligt papir

og mere dejligt papir
Journalingpapr, billetter, bingokort, badged og div. die-cuts med glimmer
Og så fandt jeg også nogle skønne albums til omkring 50 kr. samt en "bølgepapsmaskine" og så også lige disse søde stickers.
Det var så SCRAPsagerne...der røg også noget stof fra Panduro, skønne viskestykker med muffins på og en masse lækkert gavepapir på Dankortet ( som er færdig med at stønne og gerne vil en tur til Malmø..what can I do ? )
Nu har jeg udtænkt mit næste LO som er til 1-2-3 Scrap!...mangler bare liiiige en vigtig ting, nemlig det jeg skal scrappe PÅ, for det må ikke være et stykke karton som man normalt bruger. Ved dog godt hvad jeg så vil bruge, men det vil jeg ikke røbe her....så nu må jeg på jagt :O)
Jeg takker for besøget...på gensyn :O)





11 kommentarer:

  1. Uh ha, det er mange lækre sager. Ser helt fantastisk ud.

    SvarSlet
  2. Sikke en masse lækre ting! Især alle "diverse" tingene ser spændende ud! :-) Glæder mig til at se hvad du får fabrikeret!

    SvarSlet
  3. wow super sager du har købt, glæder mig til jeg skal til scrapevent sidst i april, hvor der også skal shoppes

    SvarSlet
  4. Savle, savle savle..
    Jeg tager gerne med en tur til Malmø, du siger bare til ; )

    SvarSlet
  5. Øj, hvor skønt at svinge kortet, det har jeg også gjort i dag, dog ikke på scrapsager, men på en ny 2 pers. sofa til vores TV-stue plus en ny kaffemaskine til sommerhuset, så det gjorde lidt av på kontoen... Glæder mig til at se dit nye papir anvendt !

    SvarSlet
  6. Sikke en masse ENORMT lækre ting du har købt..mums.
    Jeg glæder mig til at se hvad du finder på :)

    SvarSlet
  7. MMM... det ser lækkert ud alt sammen!

    SvarSlet
  8. Dit dankort må da være lidt sveden i kanterne, efter alt det du har købt,men du har også fået mange skønne ting,glæder med til at se hvad du får lavet.Ak og ve jeg kan slet ikke komme igang,men på et tidspunkt slæber jeg det hele op i sommerhuset, lad så se om det ikke hjælper.
    En god dag til dig

    SvarSlet
  9. OJ - her er der lækre sager! Er vild med alle de små diecutsfigurer - synes de er vildt cool! Ja, alt ser super lækkert ud.
    Jeg glæder mig til at se 1-2-3 scrap layoutet.

    SvarSlet
  10. Ih hvor er det nogle skønne scrapting du har fået shoppet.
    glæder mig til at se hvilke skønne LO du får lavet at det. :)

    SvarSlet
  11. Uha for en masse dejlige sager du har fået med hjem fra Sverige! :)

    SvarSlet

Hyggelige kommentarer