tirsdag den 17. marts 2009

Ugens bedste tilbud !!!!!...........

...bliver vist (indtil videre..) det jeg fik i dag i NETTO. Da jeg stod og skulle betale, rækker den søde kassedame en kasse med slikkepinde frem og spørger om jeg vil købe dem for....kr.
Hva'be'har, må jeg spørge og hun må gentage prisen 3 gange, før end jeg opfattede, at det skam var rigtigt nok ! Prisen for hele herligheden var....

...7 kr.
Simon gik straks igang med at tælle dem da vi kom hjem, og der var 50 slikkepinde! Jeg spurgte selvfølgelig, hvorfor de dog var så billige (og tænkte:Hmmmm, sådan nogle kan vel ikke blive for gamle, så jeg siger ja tak under alle omstændigheder) og det var fordi de skulle holde lagerstatus og derfor bare skulle af med dem. Tak tak, nu er der fredagsguf til mange uger...HA HA HA, som om ungerne vil nøjes med en lille slikkepind :O)
Det var lidt til øjnene herfra...håber I kan holde på mundvandet :O)

6 kommentarer:

  1. Hej Lachris
    Hvor har du da få lavet mange ting,mange dejlige Lo' og tillykke med du vandt.Håber bliver glad ved arbejdet på biblioteket og kan blive der.Tak for dine altid søde kommentere på min blog.
    Masse af knus til dig fra Viborg

    SvarSlet
  2. Hi hi, det var da godt nok et kup.

    SvarSlet
  3. Tillykke med at du vandt konkurrencen. Det er et super sejt LO du har lavet. Kanon idé med båndrullen.

    Hold da op, du har ski' da gjort en god handel. - Men mon ikke slikkepindene alligevel hurtigt får ben at gå på ? ;-D

    Tak for den søde kommentar på min blog :-)

    SvarSlet
  4. waw sikke et kup - kan man da selvfølgelig ikk sige nej til ;o)

    SvarSlet
  5. Haha sikke en smart måde at slippe for at tælle alle de slikkepinde. Jeg var engang med til optælling i legetøjsafdelingen i Salling i Århus..er du klar over hvor mange plastikgrantræer til en togbane der kan være i en kasse??? MANGE!! :)
    Superdejligt billede som jeg ved du skriger efter at scrappe :)

    SvarSlet
  6. Kan godt forstå knægtens salige blik !!!

    SvarSlet

Hyggelige kommentarer