mandag den 2. marts 2009

Tøze fødselsdag...

...i lørdags var Simon til fødselsdag hos to piger fra klassen...der var kommet fin invitation, hvor de indbød til "Fødselsdag og Disko-Dasko fest". Jeg spurgte ham, om han så også skulle danse? "Nej altså mor !! Sådan er det ikke...pigerne danser sammen, og vi drenge står i baren!" OK, så fik vi det på plads...må håbe at det ændre sig med alderen :O) Så Simon smurte noget voks i håret og drog afsted. Og det var alletiders fest....våd i håret var han da han kom hjem...om det så var af at danse ville han ikke ud med. Tilgengæld var det nogle skønne drinks, nemlig SLUSH ICE....hele to maskiner var der og de blev tømt 2 gange.
Pigerne skulle ha penge i gave, så jeg lavede en taske til dem hver. Det blev en kombi af en "Taskeinvitation" (fra TSC artikelbase) og et "Mappekort" (set hos Fru Nielsen/Heidi). Pengene pakkede jeg ind i cellofan med en fin sløjfe om og så ned i tasken.
Det var lige lidt fra mig på en grå mandag, hvor min mand drager på skiferie til Østrig....uden mig...snøft....om jeg er misundelig ? JA, især når vejret i DK er som i dag....men så må ungerne og jeg finde på noget ekstra-hygge-nygge i ugens løb :O)
Tak fordi du svingede ind forbi min blog !

14 kommentarer:

  1. de er godt nok søde taskerne. ja det var da skønt at få rollefordelingen er.men godt sagt*gg*

    SvarSlet
  2. Nøj, hvor må han være blevet populær ved at komme med de flotte tasker til tøzerne.
    Hvor er det altså morsomt som drenge har det med tøzer i "den alder", heldigvis ændrer det sig jo, så man til sidst slet ikke kan styre dem hvad tøzer angår, hi-hi !

    SvarSlet
  3. Ej hvor er de fede ... supergave til tøzer - og fed kommentar fra Simon ;o)
    Min søn danser og danser og danser ... men han er også kun 3 år :D Jeg håber dog aldrig han holder op med det ;o)

    SvarSlet
  4. ejjjj total lækre er de tasker der, og ja det er ikke sikkert mor får at vide om det var af at danse hehe

    SvarSlet
  5. super flotte - den ide har jeg lagt bag øret :o)

    Sølle dig du ikk skal med og stå på ski.... du må scrappe lidt flere billede fra i var a sted så du kan mindes ;O)

    SvarSlet
  6. Hi hi hi... ja, sikke en måde at holde fest på, mennnnn mon ikke de unge mennesker bliver klogere ;-) og så synes vi måske ikke at de skal danse så meget og så, så tæt ;-)

    Søde kort du har lavet til de unge damer.... kom den unge mand hjem og sagde hvad de har sagt til dem???

    Hygge fra Betina

    SvarSlet
  7. Sikke en god idé med de tasker.
    Tror det var sved efter den helt store Travolta tur på gulvet han havde på panden da han kom hjem. Han har da styret for vildt med de gaver :0)

    SvarSlet
  8. super lækre taske kort.

    SvarSlet
  9. auper smaret disco tasker og en rigtig god ide

    SvarSlet
  10. Det er da også oplagt at bruge de kort på den måde. Hvorfor tænker jeg ikke på det. Tak for ideen. De er super fine.

    SvarSlet
  11. Gud hvor er de tasker da fede!! Kan du ikke ligge et link til skitserne ind?

    SvarSlet
  12. Åh, så fine tasker, de må have vagt lykke;0)

    Se det på den lyse side, nu din mand tager på skiferie uden dig... Du har huset for dig selv (og kan scrappe lige når det lyster;0)

    SvarSlet
  13. Total skønne tøse gavetaskekort. Lækkert papir og detaljer :) Dem må jeg prøve at lave.:)
    Hi hi jeg er sikker på at du ikke får mere ud af Simon om han har danset eller været en tur i slush ice masiknen. ;o)hi hi men han skal nok få danset med pigerne når de bliver lidt mere intersante.Men det får du ham heller ikke til at indrømme. Jeg har prøvet at udspørge Nick men nix ikke en lyd.;o)
    Ih det var da ikke sødt gjort at han tog på skitur. Men så må du og drengene ha' en rigtig dejlig hygge-nygge uge uden farmand.:)

    SvarSlet

Hyggelige kommentarer