onsdag den 4. marts 2009

Sludder og vrøvl....

...for med hensyn til taskerne i det forrige indlæg, så er skabelonen IKKE fra TSC, men set i februarnummeret af "Scrapbookin mm." Sorry :O)
LOet i dag er fra en konkurrence jeg deltog i hos Dreamgirls ...men jeg vandt ikke. Udfordringen gik ud på, at 80% af LOet skulle bestå af materialer fra American Crafts.
Fotoet viser Jonas med en selvlavet isdessert i hånden og skeen på næsen.
I dag står den på mere scrap...jeg skal her til formiddag lavet et bestillingsarbejde, nemlig et kort! Tror jeg må ind forbi Nancy's blog efter gode ideer :O) Og så har jeg jo også en opgave der skal laves til 1-2-3 Scrap !'s konkurrence. Nej, keder mig, det gør jeg aldrig !!!
Ha en rigtig dejlig dag....prøv om du kan nå ud og mærke solen, mens den stadig er her !

14 kommentarer:

  1. Du er altså god til de her glade farver. Flot layout.

    SvarSlet
  2. Super layout! Du er sku skide god til det der!! :-)

    Mht. skabelon til mine påskekurve, skal jeg nok se om jeg ikke kan lave en i løbet af i dag og sætte på min blog.

    Vi ses!
    Pia

    SvarSlet
  3. Vilken söt layout!

    Jag såg din fråga på Dreamgirls angående något "out of the scrap aisle" och jag tänkte att jag kunde svara.
    Det är alltså något som inte kommer från "scrapavdelningen" eller är menat för scrapbooking.

    Lycka till & ha skoj! :D

    SvarSlet
  4. Ih hvor er det et skønt LO. Vild med farverne.
    Rigtig god titel.:)Skønt billede ja det er da et perfekt sted at sætte skeen, når der er top på isendesserten. Mums;o)
    God fornøjelse med kortene og 1-2-3udfordringen.:)
    Nu vil jeg gå ud og nyde solen.
    Du må også ha' en rigtig dejlig solskinsonsdag. :)

    SvarSlet
  5. heeeeee total skønt billede, og super flot lo

    SvarSlet
  6. flot Lo dejlige farver.skønt med den røde farve.

    SvarSlet
  7. Super flot og festligt, du kan bare det der med at smide farver og dimser sammen ;-). Ja, vejret her er super skønt....nu har hvidevare-manden været her...nu mangler jeg bare elektrikeren...vente....vente...og SÅ vil jeg ud og gå en tur i det skønne vejr :-)

    SvarSlet
  8. Nu skal du ikke blive stresset ;o)
    Skønt LO. Lækkert papir, sjovt billede og skøn tekst. Med teksten rammer du tit lige det skæge jeg ikke selv kan finde på. Lige det der lille sjove tvist.

    SvarSlet
  9. flot layout der passer i farver til billedet, supert

    SvarSlet
  10. waw såååå lækkert og elsker det papir - det gør jo en helt glad ikk ;o)
    Sjovt lo - skønt billede ;o)

    Øv i ikke lige kommer til scrap i det jyske - jeg har ellers ladet stemmebånd op ;o)

    SvarSlet
  11. Rigtig dejligt LO. Glade farver og god pynt.
    Sjovt billede forresten.
    God scrap-aften.

    SvarSlet
  12. Hvor er det skønt og hverdagsagtigt - fanget ham midt i isspisningen - jeg bliver altid så glad af dine LO'er fordi de er lavet i skønne farver og altid omhandler din skønne familie...håber snart jeg får overskud til at komme igang med nogle flere LO'er selv - stærkt inspireret fra din blog !!!PS. Tak for din opsang - skanken ligger til højre på skrivebordet !!!!

    SvarSlet
  13. Jeg har vist godt nok sagt det før....MEN, jeg er altså vild med ordlegen i mange af dine titler...

    Skønt LO, meget modigt farvevalg, men edt fungerer jo bare så godt.

    Hygge fra Betina

    SvarSlet
  14. Super flot LO, og jeg er vild med dit papirvalg :o)

    SvarSlet

Hyggelige kommentarer