søndag den 15. marts 2009

JEG HAR VUNDET !!!!

WIIIIIHH jeg har vundet opgave 2 hos 1-2-3 Scrap! Det er jo heeeelt fantastisk...jeg kan næsten ikke få armene ned :O) Det sjove er, at præmien er en billet til SAM d. 16/17 maj ! Og her havde jeg tænk IKKE at skulle deltage pga økonomisk krise i hjemmet ! MEN selvfølgelig skal jeg afsted nu...og jeg kan jo bare lade Dankortet blive hjemme...ik...
Udfordringen i opgave 2 hed: Brug noget emballage fra din scrapkasse. Jeg har brugt en papskive fra en båndrulle. Teksten på skiven var særdeles passende til LOet-der står rundt i kanten og med stort "Guests & Friends".På skiven har jeg sat en blonde og en blomst med perle og hjertebling samt bogstavstickers. Nå, nu vil jeg finde ud af, hvem jeg kan være så heldig at ses med på SAM...mon ikke der er en tråd på et forum et sted ?
Tak for besøget og ha en god søndag :O)

21 kommentarer:

  1. TILLYKKE! Det er også s.... flot!
    Ikke dårligt, at vinde en billet til Sam.
    Ellers en lækker månedspakke, selvom det ikke var meningen.

    SvarSlet
  2. Tillykke. Et kanont godt LO med alle de billeder. Og synes det er en fed udfordring med at genbruge noget emballage :-)

    SvarSlet
  3. STORT tillykke. Du har også rigtig mange skønne sjove detaljer. Virkelig lækkert.

    SvarSlet
  4. Tror jeg vil udfordre dig til faktisk at lægge dankortet hjemme. Hermed gjort! ;o)

    SvarSlet
  5. Stort tillykke og et helt fantastisk, flot og kreativt layout;0)

    SvarSlet
  6. Stort tillykke, der er også et super layout du har lavet og flot at du kan få anbragt så mange billeder så flot

    SvarSlet
  7. tillykke ,det er også et flot Lo og præmien er da heller ikke at foragte.god aften til dig...

    SvarSlet
  8. TILLYKKE Christina. Det er også et super lækkert LO du har lavet. Jeg måtte lede efter dit genbrugsmateriale, for det falder simpelthen så godt sammen og passer så fedt til det hele! Og super opsætning med alle billederne, der er rigtig liv og glade dage over hele LO´et :-)

    SvarSlet
  9. Tillykke, det er også hammerflot dig LO, rigtig fed opsætning !!
    Og det der med SAM, hi-hi, men godt, så kommer du da af sted alligevel.

    SvarSlet
  10. Super flot LO. Kan godt forstå at du vandt. Et stort tillykke herfra. Fortsat god søndag aften.

    SvarSlet
  11. Stort tillykke. Det er et super flo LO du har lavet :0)

    SvarSlet
  12. Kæmpe stort tillykke. Det er altså også et super lækkert lo.

    SvarSlet
  13. STORT TILLYKKE - det er også et super flot et du har lavet og kanon ide med papskiven og så enda med tekst der passede ;o)

    SAM hmmm... god det ikk er mig ggggg ja du kan godt høre jeg er vild misundelig men - skal jobbe og har jo lige været a sted til 2 inden for 1 md.(og har ingen dankot) sååå.... ang. job - ja bestemmer jo entlig selv. Har vagter a og til der skal passes og så en bank der vil have penge.. underligt ikk ;o) Men ellers sin egen herre eller dame ;O)

    SvarSlet
  14. Tillykke tillykke.... det er også et superflot LO, men hvor er jeg glad for at det er en "over there" der har vundet biletten ;-)men absolut fortjent...

    Ses vi i Middelfart???

    Hygge fra Betina

    SvarSlet
  15. Stort tillykke med præmien. Det er et vildt flot LO... Er dog ikke helt tilfreds med biledet af Helle og jeg:0)Men tja, efter et par trylledrik eller måske tre kan enhver vel blive lidt bedugget...
    Er sikker på du nok skal finde godt selkab til SAM, er da ikke misundelig, hi hi.
    Lad endelig dankortet blive hjemme, det har jo en tendens til at gløde når der er scrap i farvandet...

    SvarSlet
  16. Ville ønske at jeg kunne komme med til SAM, men tror mit dankort siger nej ;o)

    SvarSlet
  17. tillykke med det

    SvarSlet
  18. Superflot layout du har lavet. Jeg er glad for at du kan bruge præmien :)

    SvarSlet
  19. TILLYKKE :)...fedt LO med en masse detaljer - hmm..ku' godt være man sku' lade være med at smide alt det emballage ud for eftertiden ;)

    SvarSlet
  20. Ihhhh tillykke, så ses vi jo derovre :)
    Dejligt LO, helt fortjent at du vandt!

    SvarSlet
  21. Du er jo genial min pige...du må have nogle enorme ærmer - det vælter jo ud med flotte LO'er !!!

    SvarSlet

Hyggelige kommentarer