fredag den 13. marts 2009

Fredags SURPRISE i flertal !!!.....

...for posten havde sørme overraskelser med til mig i dag ! SE lige hvad søde Helle/Cowgirl havde købt med til mig fra Tenerife:
Utrolig sødt og lækkert....filtpynt til et Snoopy LO. Glæder mig til at bruge det. TAK Helle :O)
Nå, men der kom sørme også en kasse fra Scrapbook Nook, indeholde Marts kit...ØHHHH...det mener jeg så ikke, at jeg har bestilt !!! Har nu skrevet til dem og spurgt, om jeg ved et uheld er kommet til at bestille sådan en 3 måneders periode...? Jeg kan ikke se at jeg har modtaget nogen form for bekræftelsesmail omkring købet....mystisk. Men nu er kittet pakket ud...og jeg beholder det...det kan vel ikke være anderledes....:O)


...det passer nu ellers ikke ind i mine spareplaner :O( Men lækkert er det jo.....
I aften kommer Maribi og vi afholder et lille privat "midnats-crop"...så får jeg nok taget hul på "overraskelsen". Tak for besøget...ha en skøn fredag og weekend :O)

7 kommentarer:

  1. Det ser ud til at være et rigtig lækkert kit.I må have en hyggelig scrap aften

    SvarSlet
  2. Sikke dejlige overraskelser, også selv om du måske ikke har bestilt det. Det ser ud til at det er noget lækkert papir.
    Det lyder rigtig hyggeligt med sådan et midnats-crop.
    Kan i have en hyggelig aften :0)

    SvarSlet
  3. lækker overraskelse fra Helle - glæder mig til at se hvad du finder på med det

    Den pakke ser da for lækker ud - ja skulle du ikk vide hvad du skulle bruge den til sender du den bare vilder til Clavin nord på ;o))

    Rigtig god weekend

    SvarSlet
  4. Ej en skøn gave du har fået. Super lækker scrapkit du har modtaget. :) Glæder mig til at se havde du får lavet af dine nye scrapkit og gave.:)
    Håber I havde en hyggelig midnatscrop :)
    Forsat rigtig god weekend. :)

    SvarSlet
  5. Nøj hvor er det kit ellers usædvanlig lækkert!! Forstår godt at du beholder det :)
    kan i nu hygge jer med jeres midnatscrop...jeg bliver da helt misundelig.

    SvarSlet
  6. Uhhh - den pakke fra The Nook modtog jeg også her den anden dag. Lækker, lækker! :-)
    Søde små hunde-scrappe-ting du har fået.
    Håber i hyggede jer til midnats-scrap.
    God søndag.

    SvarSlet
  7. Yeps selv i sydens hede kan man tænke på dig !!! Glad for du kan bruge min bette gave...

    SvarSlet

Hyggelige kommentarer