fredag den 6. marts 2009

Fokus...

...er ordet for 2009...fysisk, psykisk og financielt....hvordan kan det være andet, når man pt er jobløs og i dårlig form :O) Det med formen er jo "nemt" at rette op på, og jeg er gået igang og har fundet løbeskoene frem igen...jobmæssigt er det lidt mere kringlet...men måske der er lys forude...LOet er lavet til Scrapsisters februarudfordring, hvor der var flere fotos man kunne få inspiration af. Jeg blev inspireret af mixet af glade farver og et foto af nogle platter på en væg.
FREDAG ! Steen kommer hjem i morgen tidlig...ungerne og jeg skal hygge os med "Den store Klassefest" og jeg har gang i aftensmaden...lettere forsinket...vi skal afprøve min brors opskrift på italienske kødboller og pasta...den hedder noget så charmerende som "Meat the Balls". Hvis der smager lige så godt som det dufter, så smider jeg et link på bloggen. Rigtig god weekend til alle :O)

11 kommentarer:

  1. Løbesko... ja, så skal man have dem på, det er jo en overvindelse, og så skal man varme op, og så skal man ud at gå-løbe-gå-løbe, og det i sig selv er jo så stor en overvindelse, at man ikke altid når at få gumpen lettet... kender det godt.
    Mere interessant er retten med italienske kødboller, den glæder jeg mig til at få opskriften på ! Buono appetito !

    SvarSlet
  2. Dejlige scrappe farver du har på dit LO og flot sat op.
    Derudover lyder det godt med opskrift på balls...

    SvarSlet
  3. Super flot layout i dejlig friske knald farver.Jeg burde også motionerer men sidst jeg forsøgte forvred jeg knæet og skoene klemte såå pas på derude når du går igang.Glæder mig til at få opskriften.

    SvarSlet
  4. Ih hvor er det et skønt LO. Lækre farver og detaljer. :)
    Jeg er vild med Italiensk mad. Så den må du da gerne ligge på bloggen.:)
    Du må forsat ha' en rigtig god weekend.

    SvarSlet
  5. Superlækkert LO. Farverne er så lækre og glade :o)
    Får du løbet dig nogle gode ture? Jeg må vist også hellere i gang - men med de ben jeg har bliver det nok svømning i stedet :D

    SvarSlet
  6. super sejt billede - er det manipuleret? lækker lo, enkelt , men med masser potientielle lift detaljer.

    SvarSlet
  7. wawwww total cool lo, super flotte farver.

    SvarSlet
  8. Det LO er blevet rigtigt godt. Synes det er flot med alle cirklerne. Det kommer på min liftliste :-)

    SvarSlet
  9. Fokus er et godt ord, og jeg håber, at du har succes med at refokusere på dig selv og dit liv gennem dette år og i fremtiden.

    Layoutet er super cool! Bravo ;o)

    SvarSlet
  10. Det LO er bare for lækkert.....
    Er sikker på du får succes med at fokusere, bare klø på du herlige kvinde, hi hi
    Spændt på at høre om jeres meat balls var en succes???

    SvarSlet
  11. De kødboller må have sat sig - hvis du har fundet løbeskoene frem...hi hi - der er vist gået forår i dig.
    Dit LO er som altid i SKØNNE farver lige klar til at lifte...hvor er du altså effektiv - kom lige herover og lad det smitte af på mig - så kan du løbe et par omgange i stalden - så er der røget et kilo

    SvarSlet

Hyggelige kommentarer