lørdag den 21. marts 2009

Endnu et taskekort...

...som skal gives væk i morgen....håber ikke, at modtageren kigger forbi min blog inden da. Derfor vil jeg heller ikke røbe, hvad tasken indeholder :O)
I aften skal jeg sammen med to veninder til "Filmfestihvalsø" i Hvalsø Bio. Der lægges ud med en kortfilm...altid en stor oplevelse at se, hvad den søde Adam Voigt nu har fundet på...derefter buffet og vino og så vil Niels Malmros præsentere sin nye film "Kærestesorger". Det kan da kun blive en hyggelig aften :O) Kan se, at de kulørte lamper hænger så fint i indgangspartiet ! Vi starter med et glas vin her hjemme hos mig...jeg bor 1 min. fra biografen.
Nu må jeg hellere smutte i bad og gøre mig filmklar. Ha en dejlig weekend :O)

13 kommentarer:

  1. Et lækkert taskekort du har lavet. flot papir.
    7.- for alle de skønne slikpinde, det var da godt nok et røverkøb du fik dig. Kan godt forstå at du skulle ha' det gentaget.:)Meeen slikpinde til flere uger, nej. Her hjemme ville de nok kun holde en lille uge, 2 dage hvis Nick var hjemme.;)
    Tillykke med at du vandt billetten til SAM's det er også et utroligt flot LO du har lavet.
    Fed opsætning med alle de billeder på. Super flotte detaljer du har på.:)
    Håber du får en rigtig hyggelig biotøsetur. Rigtig god fornøjelse og forsat god weekend.

    SvarSlet
  2. Hvor er det et flot taskekort, sååå flot du har dekoreret den. du må have en god søndag

    SvarSlet
  3. Flot romantisk taskekort. Ja det kan være svært at vente med at oploade :)

    Håber at I havde en god aften - det lyder da bare for fedt med introduktion af filmens instruktør.

    SvarSlet
  4. Super sød taske du har lavet. Hvor finder jeg en "How To"?
    Lyder spændende med den biotur. Jeg har ikke været i biografen siden der var "Ringenes herre 3". Thihi. Du kan nok høre det er lang tid siden. Håber i havde en rigtig hyggelig tur.

    SvarSlet
  5. Super lækkert taskekort. Fedt papirvalg og det ser godt ud med liquid perls dutterne ; )
    Sådan en biografaften lyder da rigtig hyggelig...
    Copics penne er til at farvelægge med. Tusser der koster en halv bondegård herhjemme. 30 kr pr styk tror jeg. Så jeg er ved at finde ud af, hvor jeg kan få dem billigt i udlandet. Uhh, mere legetøj, jeg ikke kan undvære. Kender du det?? ; )

    SvarSlet
  6. sikken en super skøn taske og noget lækkert papir
    Rigtig flot

    SvarSlet
  7. Superflot kort - håber modtageren bliver glad...Hvodden var filmen ? Det må da have været en superaften og skide hyggeligt at være sammen med veninden og se film os smaske sig i buffet og vino...

    SvarSlet
  8. Bøøøøh :D
    Superflot taskekort ... håber I havde en god aften i biografen? Der ligger en award til dig på min blog ;o)

    SvarSlet
  9. det er da super dit taskekort :o)

    Lyder til det var en spændende aften du havde forleden - glæder mig til du skriver om filmen, det var jo nok noget inden den kommer til det nordjyske ;O))
    Håber det går godt på dit nye job

    SvarSlet
  10. Herligt kort, modtageren kan da kun blive glad. God weekend!

    SvarSlet
  11. Håber i hade en hyggelig aften.Hvor er det super flot dit taskekort.
    Kan du have rigtig god weekend

    SvarSlet
  12. Ih det er alt for længe siden jeg har været forbi! Sikke et skønt taskekort du har lavet!

    SvarSlet

Hyggelige kommentarer