mandag den 9. marts 2009

Bellissimo !

Mama Mia og MUMS hvor smagte det godt ! Så her får I min brors opskrift på "Meat the Balls"


Ja, så blev det mandag og der skal handles ind til ugen...heldigvis har jeg lavet en madplan, så det gør det dejligt nemt. I aften skal Simon ha' kage med til spejder, så jeg har tænkt mig at bage en "Jokk Mokk", som er en chokoladekage der er super blød og lækker. Den kan holde sig i mange dage....ja, vi havde den med på skiferien til Østrig...den blev ikke spist op og skulle smides ud...fru Mor gramsede lige lidt på de sidste stykker og de var stadig lækre mushi mushi...på den sunde og gode måde altså...ikke noget grønt på :O)
Med hensyn til Fokus 09, så må jeg da lige fortælle, at løbeskoene bliver flittigt brugt. SKØNT ! Og så er jeg også stolt over, hvor god jeg er blevet til at spare, når der skal handles ind...bla. er en madplan god at ha'....jeg putter (næsten) kun det i kurven, som står på sedlen....det er svært at lukke øjnene når jeg skal forbi "Ugens aktuelle" i NETTO :O) Her et kort som jeg lavede til en venindes fødselsdag (clipsen "hører" ikke til, bare brugt til at fæstne kortet på pakken).
Det var lidt fra mig på en mandag, hvor dagen startede med lidt sol...Snoopy og jeg nåede da lige ud på en solskinsmorgengåtur :O)


10 kommentarer:

  1. Du har da rigtig gang i farverne for tiden OG jeg er vild med det. Flot kort.
    God ny uge til dig.

    SvarSlet
  2. Mums tak for opskriften,den skal jeg helt sikker prøve, jeg har italienslandbrød fra igår.;o)

    Vild med kortet og farverne. Hvor er det sødt papiret med den lille bambi.
    Ja træning er godt for en og man får en utrolig energi efter man har trænet. Jeg er også igang, men jeg kan ikke løbe så jeg må ned i træningscenteret og hoppe lidt runde istedet. Men det er fedt.:)
    Du må ha' en rigtig god dag
    Knus Gitte

    SvarSlet
  3. Jeg sidder og bliver helt sulten af dit indlæg. Mums.
    Super dejligt kort du har lavet. Fed stil.
    God ny uge til dig.

    SvarSlet
  4. Lyder rigtig godt med den opskrift mums. Flot kort du har lavet i dejlig friske farver

    SvarSlet
  5. hvor er det en "FED" tittle på retten ggg det må nok heller prøves en dag, ser super lækkert ud ;O)

    Lækkert kort og er da helt vild med dit sidste lo - wawww så fedt et billede og så glade farver du er gået igang med - er helt vild med det så fortsæt endelig ;o)

    Rigtig god mandag aften ;O)

    SvarSlet
  6. Det kort blev rigtigt sødt. Elsker farverne og at der ikke er stempelaftryk på. ;-)
    Synes din fokus09 er et spændende projekt. Er helt misundelig på, at du kommer ud og løbe - jeg kan bare ikke tage mig sammen! Vil så gerne, men det sker bare ikke.
    Og sjovt at kalde madretten for "Meat the Balls" he he. Det ser lækker ud.
    God tirsdag til dig.

    SvarSlet
  7. ang. mit lo.. de små "rummænd" er lavet med min QK og så bare i forskelligt favet karton ;o)

    SvarSlet
  8. rigtig sød kort :)

    Kan jeg få opskriften på den kage ?
    Jeg sidder helt og savler hihi

    SvarSlet
  9. Rigtig dejligt kort.
    Hvor ville jeg ønske at jeg kunne tage mig sammen til at lave en madplan. Nogle fif?

    SvarSlet
  10. Uha hvor lyder da bare som om du hygger dig :)
    Tusind tak for opskriften..den skal helt sikkert prøves engang.
    Superfedt kort du har lavet.. Bambi passer jo lige dertil.

    SvarSlet

Hyggelige kommentarer