tirsdag den 31. marts 2009

Bagud på fuld tid...

...med alt...det kan man vist roligt sige, at jeg er :O) Ja, jeg er jo startet i erhvervspraktik på Kr. Hyllinge bibliotek...og det kan mærkes og ses på næsten alt..ha ha...støvsugeren samler støv og det samme gør desværre mine scrapsager. Dog har jeg lavet en del til diverse konkurrencer og så også lige disse to taskekort:

Det er altså evig skønt at være omgivet af bøger igen...og have kontakt til lånerne...og tilmed er mine nye kollegaer bare smadder søde. Lucky Me :O) Efter påsken finder jeg ud af, om de vil fortsætte med at ha' mig...det bliver så i job med løntilskud. Ja, jeg får jo stadig "kun" mine dagpenge...MEN jeg håber jo, at blive tilbudt en fast stilling med tiden. Men fuld tid...py ha...det har jeg kun haft i den korte periode jeg var hos SAXO.com...ellers er jeg "vant til" lige omkring 30 timer....så sofaen og jeg er rigtig gode venner om aftenen...ups :O) Jeg møder kl. 9 og det er jo bare super, for så kan jeg få ungerne ud af døren i god ro og orden samt få luftet Snoopy af. I dag havde jeg fri kl. 14 og det var også bare dejligt...ellers hedder det kl. 17 de 4 af dagene. Nu husker jeg, hvorfor jeg helst vil jobbe deltid....det er jo et mareridt at handle ind kl. 17.30 sammen med det meste af Hvalsø nede i NETTO ! NÅ, jeg skal skisme ikke klynke og det meste er skrevet med et smil på læben...men jeg synes nu stadig at det er lidt hårdt, det må jeg godt sige, ik !?
Slut for nu....jeg må også på blogrundfart, for det er jeg også bagud med. Tak for besøget og forhåbentlig på snarlig gensyn :O)

8 kommentarer:

  1. Skønne taskekort fra dig igen:0)Måske man skulle overveje at prøve at producere et.....
    Dejligt du er glad for dit job, krydser fingre for at de beholder dig. De kan da ikke andet, du skønne kvinde.....
    Håber snart vi kan mødes til lidt hyge scrap.

    SvarSlet
  2. Det er søde taskekort, du har lavet.
    Jeg synes også at fuldtidsstillinger skal forbydes.. Det er livet for kort til. Hvornår skal man så nå sin hobby .. ; )
    Godt for dig, at du er kommet tilbage og arbejde.

    SvarSlet
  3. Rigtig dejligt at du er så glad for at være på biblioteket. Det r nu skønt at være ude blandt andre mennesker.
    Super søde taskekort du har lavet.

    Knus fra Jeannette

    SvarSlet
  4. Dejligt at høre, at du er glad for at være kommet igang på biblioteket :-) Jeg håber virkelig for dig at det ender med en fast stilling, på det timeantal du gerne vi.

    Super søde taskekort du har lavet, - du ka' bare det der :-)

    SvarSlet
  5. Hvor er dine kort søde. Mon der er en vejledning til dem et sted????

    Med hensyn til indkøb, så er løsningen MADPLAN og indkøb en gang i ugen (den dag du har tidlig fri - lørdag er endnu værre end sent på ugedage...). Jeg har altid arbejdet fuld tid. Men har lige fået bevilliget 32 timer næste år. Ih jeg glæder mig :-)

    SvarSlet
  6. JO!! man må gerne synes det er hårdt at skulle op i gear igen. Det lyder til du er rigtig glad for at være på biblioteket, så jeg krydser da fingre for de vil beholde dig :-)
    Super søde kort du har lavet!

    SvarSlet
  7. Sikke nogle skønne taskekort du har lavet, jeg står lige og mangler en idé til et kort, hvor der skal være et gavekort i... og det er da liiige sådan et taskekort der skal til ;o)

    SvarSlet
  8. Engang når jeg kommer helt op mærkerne igen,skal du beskrive hvordan man laver taskekort for jeg synes de er så flotte.Det er dejlig du kan lide dit nye job,jeg kan godt forstå det kan være lidt hårdt, når det er på fuld tid
    Håber du må få en god og afslappende weekend

    SvarSlet

Hyggelige kommentarer