torsdag den 12. februar 2009

Uhhhh...mere lyserødt...

...ja jeg sagde det jo ! Jeg kan ikke lade de lyserøde være :O) Nej, jeg har altså også lavet nogle LOs i andre farver :O)
Her har jeg rigtig leget med tøsetingene i dimse-kufferten..herligt. Baggrundspapiret er et "gammelt" Elsie og så har jeg brugt noget julepapir, udklip fra Sassafrass og lidt punchinella, brad, nåle og min nye Dymo...som laver mindre bogstaver end mine de gamle gjorde..men det vænner jeg mig vel til...
Som txten siger..eller spørger, så er det lidt irriterende, at toiletterne altid ligger nede i kælderen..altså inde på beværtningerne/restauranterne på pisterne. Man går jo mildest sagt lidt ujævn i de stive støvler...som desuden er smadder glatte...og som regel er der pytter (jeg satser på at det er smeltet sne, og ikke noget fra folk der ikke kunne holde sig) på trapperne. Det ville jo være lidt surt at falde og brække noget...især uden ski på og i forbindelse med en tissepause!
Det var mit indlæg for i dag..tak for besøget :O)

13 kommentarer:

  1. Skønt piget layout ; ) Den bambi er da for sød.
    Ha en go torsdag aften ; )

    SvarSlet
  2. Rigtig flot layout og teksten passer så fint,til det du fortæller.

    SvarSlet
  3. Hvor er det et sødt og tøset layout og den bambi er bare for lækker

    SvarSlet
  4. Sike et flot LO du har fået lavet. Jeg prøver også på at bruge andre farver end lyserød, for den farve kan jeg bare ikke få for meget af.
    Jeg har aldrig selv været på skitur, men jeg kan nemt sætte mig ind i, hvor svært det må være at gå med skistøvler på.
    Det sølvfarvede der er på mit ATC-kort er stemplet og så embossed.
    Fort sat god torsdag.

    SvarSlet
  5. Fedt. Jeg kan godt lide at du har brugt flere forskellig skrift og det røde er en god kontrast.

    Godt at der er én der fik det billede i kassen. Mon mand eller barn er scrappeskadet også? Her hjemme bliver der næsten kun taget billeder af mig når jeg spiser. Eller.....

    SvarSlet
  6. total flot lo, i rigtig tøsefarver.

    SvarSlet
  7. kan altså rigtig godt li din lyserød periode - hvis det hedder det ;o) Skønt lo og bambi er da for sød

    Rigtig god torsdag aften

    SvarSlet
  8. Hvor er det bare flot.. Jeg syntes bare overskriften er helt genial... Rigtig godt fundet på, og jeg er helt enig, ski støvler går ma ikke særlig godt i.. Det skulle da lige være efter en omgang afterski.. ;o)

    SvarSlet
  9. Hvor er det vildt flot. Jeg kan godt lide at du har blandet så mange forskellige ting.
    Hov forresten fik du købt noget hos annette da jeg lokkede dig derud lige før lukketid? :)

    SvarSlet
  10. Hvor er det bare et skønt tøse LO. Det ser kanon sødt ud med sløjfen om halsen på den søde Bambi!

    SvarSlet
  11. Super flot og tøset :o)
    Og skønt med din bambi der har sløjfen om halsen ;o)

    SvarSlet
  12. Et kanon skønt LO. Dejlig farve du igen har lavet det i. Skøn lille bambi.;)

    SvarSlet
  13. Skønt LO i fede farver - selv om de er lysserøde, så er det bare lige dig. Elsker din brug af småting som så bliver fint sat sammen - Bambi på glatis - godt fundet på !!!

    SvarSlet

Hyggelige kommentarer