mandag den 16. februar 2009

Sne og snot...

...vi hoster og harker alle sammen...ja manden min ligger faktisk syg på sofaen ! Heldigvis er ungerne ikke mere lakket til, end at de nu er i færd med at iføre sig skitøjet og skal ud i haven. Uhhh....scrappebilleder !?
Her er så de dåser som blev givet bort i lørdags. Frida's indeholder en masse små slikkepinde, som alle sammen kom til at blive spist samme dag :O) Julies er som man kan se, også fyldt med slikkepinde, dog i en større størrelse. Jeg er altså blevet rigtig glad for at lave sådanne små gaver...ja, det at pynte og lire tingene lidt op :O)

På lørdag skal jeg til tøsefødselsdag og jeg er såmænd igang med at planlægge, hvad jeg vil lave. Det bliver i al fald en lille æske med indhold og så tror jeg, at jeg vil købe en lille kuffert og fylde skønne sager i og vikle det hele ind i en gang cellofan ! Jeg oploader et billede når den er lavet.
Ha en dejlig mandag og tak fordi du kiggede ind :O)

14 kommentarer:

  1. Ih hvor blev de søde. God ide med slikkepinde-spande. :-) Flot pyntet!
    Her går den også med snot i hele hovedet - både manden min og jeg. Det begyndte fredag aften ... og lørdag, på vores date, var vi bare så slappe, men tog afsted alligevel. Vi nød om kap i biffen!! he he :-)
    Håber i snart er på højkant derhjemme!

    SvarSlet
  2. Mener: Vi NØS om kap i biffen! ;-)

    SvarSlet
  3. ejjjj hvor er de dog bare flotte, og her hoster de rogå om kap, manden her har også ligget syg på sofaen hele weekenden, men afsted i dag, ja det skulle han da .

    ha en rigtig god dag hoooooost

    SvarSlet
  4. Super god ide med sådanne gaver. Jeg er især vild med den øverste pga farve og papir.
    God bedring til jer.
    Knus

    SvarSlet
  5. Det kan sommer tider være svært, at komme af med det hosten og hark en igen, jeg vil da håbe for jer, i snart må blive raske.Det er par flotte dåser du har fået lavet,det må også være rat at give gave, andre ikke kommer med og der er jo ingen granser hvad du kan komme i dåserne, udseende kan du også variere.

    SvarSlet
  6. Uuh ha... god bedring til jer. Har i ferie nu?
    Sød gave ide. Dem blev de sikkert glade for. Både indholdet og pynten.

    SvarSlet
  7. Håber snart i bliver friske det er ikke sjovt at være syg og dårlig. Det er nogle rigtig flot pyntet " spande"

    SvarSlet
  8. Hvor er de virkelig søde og sikke en god idé. Jeg er ret sikker på at de var et stort hit og så kan de jo bruge bøtterne bagefter.
    Jeg håber at i snart er på højkant igen alle sammen.

    SvarSlet
  9. Iiiih, hvor du kan med dåser, kort og andet godt i denne tid. De dåser er da for lækre...
    Du må ud i sneen og knipse løs, sikke et vejr idag.
    God bedring til Jer alle:0)

    SvarSlet
  10. uhmmm så lækker gave - du er da en man vil elske at få besøg a, med så lækker gaver du altid får lavet ;O) måske jeg skal til og tage ved lære ;o)

    Håber næsen er stoppet med at løbe og det bare var ingen ting ;o/

    Rigtig god tirsdag

    SvarSlet
  11. mums en super god gaveide. Jeg kan forstå at den bragte lykke.;)
    Skønt papir og detaljer. Den ide må jeg lifte.:) Fik du nogle gode billeder af drengene??:)
    Jeg glæder mig til at se den kuffert du skal lave til lørdag.:)
    Øv øv med den fornøelse det er så træls. Håber I snart kommer på højkant igen.
    Du må ha' en god tirsdag aften.

    SvarSlet
  12. Sikke nogle flotte slik-spande du fik lavet. Det var da en rigtig god idé.
    Vi er heldigvis alle 4 sluppet udenom sygdom i denne periode, så vi har været heldige.
    God uge.

    SvarSlet
  13. Hvor er de søde!

    God bedring.

    SvarSlet
  14. Sikke en dejlig fødselsdags gave! Rigtig god ide;0)
    Og god bedring til hele familien...

    SvarSlet

Hyggelige kommentarer