søndag den 22. februar 2009

Påske ?....

...Ja jeg spørger fordi da jeg viste mig frem i min nye bluse, sagde Steen: Er det ikke lidt dumt at købe en bluse, som man kun kan ha på når det er Påske !? Nu kan I så se hvorfor han har fået DEN idé:
De er da ikke til at stå for, de små kaniner, vel !
Sådan ser den ud i sin helhed....vild og fjollet. Og hvad sagde så min søde Simon om den: Wow hvor er den flot mor....det ligner jo en scrapbluse ! SÅDAN....det er min dreng...som vi dog ser ting ens :O) Nedenfor et LO med et foto fra Steens og mit kobberbryllup...vi ser så ikke helt tingene ens...men det er jo det der også er med til at skabe spænding(er) i parforholdet :O)

Jeg har brugt Pink Pailsey (julepapir) til baggrunden og Jenny Bowlin (fra min "vintagepakke") samt alverdens (synes jeg) pynt. Jeg måtte jo simpelthen ud og investere i nogle blomster (kommer nok aldrig op på samme kvantum som visse (charlotte) andre...men så var det lige at jeg kom til at bestille nogle flere i foregårs, da Maribi og jeg "kom til" at handle hos Multiscrap...sådan kan det gå.
Nu må jeg slutte, for vi skal til min mor og spise frokost...hun har lavet hjerter i flødesauce...(yrk)...men heldigvis KUN til ungerne som elsker det....til sig selv og Steen og jeg har hun lavet noget andet (pyha). Nu må jeg se hvor meget jeg kan få indenbords...jeg var til tøsefødselsdag i går og kom først hjem kl 3 og kunne kun sove til 7...SAMT fik "prøvesmagt" diverse drinks, nogle bedre end andre, men ned skulle de jo ! Sjov fest ! Men det hævner sig jo altid....
En rigtig god søndag (guuuud, det er jo fastelavnssøndag...og jeg har ikke købt ris til ungerne!..nå, de har ikke nævnt det, så de har nok også glemt det..) og tak fordi du kiggede forbi.

18 kommentarer:

  1. Skøn bluse. Ja, det kan godt være at du er en lille smule scrapskadet ; ) : )
    Flot kobberbryllupslayout.
    Jeg har droppet fastelavnsrisene til mine drenge i år. Vi skal i biografen i eftermiddag og se en action film ; )
    Fortsat god søndag.

    SvarSlet
  2. Øjj, inden jeg fik læst din tekst tænkte jeg også på scrap-bluse, den er godt nok anderledes... men hammerflot, påske... hi-hi, kan godt se hvor han fik det fra...
    Hjerte i flødesovs smager godt, men hvis man tænker på, hvad det er, adddrrr, jeg kunne ikke få mig selv til at stå og ordne hjerter, godt din mor har forståelse for jeres hjertekvaler (!) og laver noget andet til jer.
    Stakkels dig i dag, har rigtig meget ondt af dig, pyha det er ikke sjovt at være træt og ha' ondt i håret !!

    SvarSlet
  3. den er da for lækker din nye scrap bluse ;o) søn har forstået det kan jeg høre ;o))

    Lækkert lo - blomster hmm... selv der har jeg også et behov ;O)Men kan forstå i fik et behov ved multiscrap hi hi glæder mig til at se

    Jeg elskeeerrr drinks og ja sjovt nok giver de en mærkelig virkning på "kadaveret" dagen efter

    ps. tak for lækker opskrift

    SvarSlet
  4. skøøøøøn bluse.og supert flot lo fra kobberbrylluppet-ha en god dag

    SvarSlet
  5. Wow for en lækker bluse den er kanon flot. Det er også et sødt layout, flot i farver og opsætning og i ser da søde ud

    SvarSlet
  6. så tøff bluse (tunika)! Den likte jeg kjempe godt :)

    Så masse flott du lager også! herlige detaljer på mange av layoutene dine!

    Og takk besøket i min blogg og for at du vil være med å feire bloggen :)

    ha en flott søndag videre :)

    SvarSlet
  7. Jeg synes det er en sej bluse du har fået,så du skal ikke tage dej af Steens spydigheder,det er da godt du har Simon. Et Rigtig flot Lo' af jer to.Jeg kan da godt forstå du ikke kan spise hjerter i flødesauce, efter sotten en nat.
    Et stor knus fra Viborg .

    SvarSlet
  8. Lækker, lækker bluse! Forstår godt du bare MÅTTE eje den! :-) Sød udtalelse fra din søn. he he.
    Og layoutet er rigtigt lækkert. Det køre da bare for dig, det med vintage-stilen.
    øhh høm - ja, jeg har vidst en lille smule blomster på mit lager! he he. Synes du fik pyntet layotet rigtigt flot, meget stilfuldt og lækkert.
    God aften hos din mor, dejligt du ikke selv skal lave mad med "hoved på". :-) he he.

    SvarSlet
  9. Total lækker bluse sikke noget skønt stof, lige dig. De vilde kaniner, ja dem er jeg vilde med.;)
    Det kobberbryllupsLO er super flot. Skøn farve du har lavet det i. Lækre detaljer og papir.

    Ja det er vist godt du kan blive forkælet lidt hos din mor idag, efter sådan en tøsefødselsdag. :)
    Du må forsat ha' en rigtig god søndag.

    SvarSlet
  10. Haha...herlig bluse! Mænd...!! Ja, vi har jo alle mere eller mindre scraphjerne efterhånden LOL!!
    Uha, ja jeg kan heller ikke altid forstå hvorfor man skal have noget ud af drinksene både på dagen og dagen efter...!! Og velbekomme - håber maden smagte :-)

    SvarSlet
  11. Super lækkert Lo. I er da for cute.

    Står der Sassafras eller Imaginisce i nakken af den bluse, tænker jeg. Den er bare søøøød.

    SvarSlet
  12. Sikke en herlig bluse :o)
    Ummenum siger jeg bare ... hver gang jeg kommer forbi hos dig bliver jeg altid mindet om alle de ting jeg savner ... hjerter i flødesovs for eksempel ... hehehe
    Håber du har haft en god dag ... superflot LO ;o)

    SvarSlet
  13. Super fed bluse du har fået dig. Den er en rigtig scrappe-bluse.
    Dit LO er rigtig godt. Gode farver og dejligt pynt.
    Hvad blev det så til at i fik til aftensmad?? Jeg hader også hjerter.
    God søndag.

    SvarSlet
  14. Ja du er sgu scrapskadet med sådan en bluse *G* Men fed er den. Og du kan bare sige til Steen at det ikke er en påskebluse men en forårs-bluse..jeg mener kaninerne er der jo hele tiden og ikke kun til påske.
    Superfedt layout du har lavet. Det ser vildt godt ud.

    SvarSlet
  15. Den er da for skøn din bluse.... den må du have på til de næste mange conventions, så behøver du ingen navneskilt ;-)

    HOLD DA OP..... et flot LO, og sikke mange detaljer.... wauw wauw... (ja, jeg vidste ikke at det var julepapir)

    Knuz Betina

    SvarSlet
  16. Super flot LO. og en skøn bluse. Det er næmt at få ondt i "håret" efter en hyggelig tøseaften. Håber at du har det bedre i dag.

    SvarSlet
  17. Nydelig!
    Gratulerer med kobberbryllup!

    SvarSlet
  18. Dejlig bluse, er vist lige dig du skønne qvinde....
    Dejligt dejligt LO, du er da godt på vej ind i din vintage æra. Ser super godt ud...
    Mon den pakke snart kommer??????

    SvarSlet

Hyggelige kommentarer