fredag den 27. februar 2009

Om man kunne vinde...

...i Inspired Blueprint's lodtrækning !!! Jeg har indsendt dette LO som er lavet efter en skitse og er selv virkelig glad for resultatet..så skidt om det ikke bliver mig der bliver udtrukket :O) Jeg kan se, at andre scrappere allerede har lagt deres LO på deres blog, så jeg har nu gjort det samme...oftes synes jeg at det er sådan, at man først må "offentliggøre" sit arbejde, når konkurencen/lodtrækningen er slut..men sådan fungerer det åbenbart ikke hos Inspired Blueprints. Jeg har brugt noget Jenny Bowlin papir, karton, et juletræ fra MME, bogstaver fra American Craft, dymoen, gennemsigtige knapper med papir bagpå, en swirl fra ? og den søde fugle er såmænd klippet ud af en receptkuvert.
Det var lige et kort indlæg fra mig....ha en rigtig dejlig fredag og en god weekend :O)

12 kommentarer:

  1. Kan godt forstå du er glad og tilfreds med lauoytet, det er kanon i farver og opsætning, supert

    SvarSlet
  2. Superlækkert LO ... kan jeg godt forstå du er meget tilfreds med :o)
    Og de der gennemsigtige knapper er jeg altså bare helt vild med ... jeg må finde dem somewhere ;o)

    SvarSlet
  3. Det er et vildt lækkert layout. Lækre detaljer med knapperne og fuglen.
    God weekend.

    SvarSlet
  4. Troede også at man ikke måtte vise sit LO før konkurrencen var færdig, men det gør jo ikke dit LO ringere. Det er et super skønt LO.
    Dejlige farver du har valgt, og skøn opsætning.
    Fortsat god weekend.

    SvarSlet
  5. Denne Lo`en var stilig!
    Flotte farger og detaljer.

    SvarSlet
  6. Ha ha Christina det var måske mig du snakkede med inden vi blev lukket ind i den "hellige" hal ...kan jo ikke se hele billedet af dig ;o)
    Knuzzer
    Pialine

    SvarSlet
  7. Det er da et fedt layout du har lavet, så jeg forstår godt at du er glad for det.

    SvarSlet
  8. super super lo du har lavet - skønne farver du har gjort det i ;o)

    Rigtig god søndag

    SvarSlet
  9. Hvor er det bare flot, jeg kan godt forstå du er blevet tilfreds med det. Det kan du bestemt også godt være! Held og lykke i konkurrencen :)

    SvarSlet
  10. Ja, det kan jeg skam godt forstå du selv er tilfreds med, det er da VILDT flot... Og det kunne jeg godt finde på og scrap lifte;0)

    SvarSlet
  11. Mums et lækkert LO du har lavet. Skøn farve og fed opsætninge. :)

    SvarSlet

Hyggelige kommentarer