tirsdag den 24. februar 2009

Kopigens udfordring...

...er langt om længe blevet lavet ! Det var nemlig sådan, at jeg i julegave fik en masse skønt papir og tilbehør...og en pakke I pakken var 2 x ens "pakker"...en til mig og en til Maribi...vi skulle begge lave et LO og så se, hvor forskellige..eller ens...de endte med at blive. SÅ MARIBI...nu må du hellere komme igang :O)

Skøøønt papir, ik! Fik lavet nogle søde knapper ved at sætte papir bagpå gennemsigtige knapper og fik også brugt et ugle stempel købt for længe siden i Panduro. Teksterne er udklip fra et af arkene.
OG NU vil jeg lige kaste en hurtig mad indenbords og så op på cyklen og op til Maribi...for NU er vores pakke fra Multiscrap ankommet :O)
Tak fordi du kiggede ind forbi min blog..kan du ha en praaaaagtfuld solskinstirsdag :O)

14 kommentarer:

  1. hvor lækkert et lomen så mange skønne detalje på - papret er for mums og ser super godt ud med dine knapper ;o)

    Er der noget bedre end en pakke med scrap ;o) glæder mig til at se

    SvarSlet
  2. Jeg synes Lo'Drømmeland er blevet rigtig godt,er billedet fra ferien?Jeg synes jeg rigtig har fået lysten til at komme igang med at scrappe,men nu skaljeg lige have de næste 4-5 dage overstået.
    Kan du have det rigtig godt.

    SvarSlet
  3. Et kanon LO. Vild med papiret, har det selv.:) Skønne detaljer du har på, skøn ugle. Åh et sødt billede af de små sovende engle.;)
    Uh scrappakke mums jeg er spændt på at se hvad I har købt.:)
    Du må også nyde denne dejlige solskindag.:)

    SvarSlet
  4. Ej hvor er det bare superlækkert - hvor er det skønne papir fra?. De knapper er da genialt fundet på.... jeg er vist med på en "låner" :o)

    SvarSlet
  5. Smart måde at bruge knapperne på!
    Og den ugle er da for skøøøøøn! :-) Dejligt layout!
    Uhh - nye varer! Hyg dig med dine nye ting!

    SvarSlet
  6. hvor er det bare skønt,det med knapperne er en rigtig god ide.

    SvarSlet
  7. Sikke et skønt layout. Tak for inspirationen med knapperne. Det ser drøngodt ud. Jeg elsker de knapper. Det bliver en katastrofe når de slipper op...!
    God tirsdag aften til dig.

    SvarSlet
  8. Spændende udfordring. Lææækert LO. Du har en evne til få noget funky over det hele. Selv i et brunt LO. Fed opsætning og den sorte del af teksten får det til at hænge så godt sammen med det sorte i billedet. Elsker uglen.

    SvarSlet
  9. Et lækkert lo med mange fine detaljer og titel og billeder er perfekt

    SvarSlet
  10. Super flot LO.... Ser rigtig godt ud med de knapper. Nu presser du mig jo, må hellere komme igang med alt det dejlige papir fra Cowgirl
    :0)

    SvarSlet
  11. Herligt bagsædefoto, ideelt til at scrappe, og du har da fået et herligt layout med skønne detaljer. Mums!

    SvarSlet
  12. Det er helt utroligt sådan en effekt køreture har på børn. Det er jo en ren sovepille :0)
    Super lækkert papir. Glæder mig til at se jeres ting fra Multiscrap.
    God onsdag ;0)

    SvarSlet
  13. Kanon flot LO. Hvor er det bare lækkert det papir og uglen er da bare for sød!

    SvarSlet
  14. WAU du har fået det brugt og så SKØNT det er blevet med de to sovende prinser...elsker de knapper og farverne - godt gået - nu venter jeg spændt på at se hvad Maribi får lavet...

    SvarSlet

Hyggelige kommentarer