onsdag den 11. februar 2009

I højt scrappehumør...

...sådan har jeg det for tiden...det må være al den inspiration jeg fik med hjem fra Dream croppet i lørdags :O) Jeg fik lavet 4 LOs i mandags, 1 i går som er til en konkurrence og i dag har jeg fået lavet to æsker. Selvom solen delvis skinner, så kan jeg bare ikke få de rigtige farver frem, når jeg fotograferer mine sager...disse blev dog OK så de kommer på bloggen i dag:
En sød hjerteæske....nu er det jo snart Valentines Dag, så den er da oppe i tiden. En sød værtindegave med lidt hjerte-guf i...
Og her et LO fra skiferien....uhhh, jeg ved ikke hvad der går af mig, men jeg er pjattet med pink...ja og lyserød og alle pastelfarver lige for tiden.... Det er nok svært at se, men baggrundspapiret er linieret og meget svagt blomstermønstret. Jeg fik brugt en del rester...det er jo altid dejligt...men jeg fik da også lige en sød lille ugle på, som er udklip fra mit nye papir købt i Tåstrup. Derudover er der chipboard knapper fra Love Elsie, punchinella, en gammel rub-on, et spejl snefnug, en skøn billet og en clips som var i en gavepose fra mit første SAM.
Nu tror jeg at jeg vil gå igang med et ny ski-LO :O)
Ha en dejlig onsdag....og tak fordi du kiggede forbi !

10 kommentarer:

  1. Nogle skønne ting du har lavet.En skøn hjerteæske. Flot papir
    Jeg er vild med dit LO. Fed opsætning og detaljer. Skøn farve du har lavet det i. Dejligt med lidt tøsefaver imellem drengefarvern.
    Et godt billede. Det ligner da at du har helt styr på det.:)
    Du må ha' en rigtig god onsdag.:)

    SvarSlet
  2. Det er nogle søde ting du har lavet, layoutet med det pink ser kanon lækkert ud til ski billedet og flot med teksten

    SvarSlet
  3. Du er slet ikke til at styre.Men æske er rigtig flot og ligeså Lo'
    fra skiferien.Midt barnebarn Amanda elsker også lyserødt og har bestem, at alt skal være lyserødt til hendes konfirmation, hun bliver 8 år2/3 men storesøsteren skal konfirmeres i år .Du giver mig helt dårlig samvittighed så flittig du er, men der skal ligge Et Lo' på min blog, inden ugen er omme

    SvarSlet
  4. Wauwww... Fantastisk flot opsætning og gode kontraster.

    SvarSlet
  5. Hold da op hvor det kører for dig. Lyserødt og lyseblåt ser rigtig godt ud til snebilledet. God ide at klippe uglen ud...
    Sød æske også.

    SvarSlet
  6. skal da lige love for du får lavet noget - send lige lidt a den energi op til det nordjyske ;o)

    Skøn æske og uhmm ved tanken om det lækker der kan komme deri - er vild med dit lo ser rigtig godt ud med de firkanter og farverne er skønne - det er nok din muffin´s sidde der insprirere ;o)

    SvarSlet
  7. Hej LaChris
    Har du fået min adresse,det er sku nok mislykket.
    Kan du have rigtig godt

    SvarSlet
  8. super sød æske, og pragtfuldt med lyserødt på et ski/sne lo.

    SvarSlet
  9. Flot LO!! - opsætningen er super og jeg kan godt li' dine firkanter...men farverne ..hmm... *G*

    SvarSlet
  10. totalt lækker æske og hvor er det bare et flot LO!

    SvarSlet

Hyggelige kommentarer