onsdag den 18. februar 2009

Hot dog i kulden...

...det kan man vist godt kalde ham Snoopy ! Han elsker at fræse rundt i sneen og det ser smadder sjovt ud, når har løber efter snebolde. I går fik lige indfanget ham, så Simon kunne tage et billede af os...Snoopy og "mor"...ja, for han er mors hund !
Papir og karton er en julegave fra Helle/Cowgirl og det er bare helt fantistisk lækkert det papir....flot, med glimmer og meget kraftigt. Så vidt jeg kan gætte mig til, er det købt hos Multiscrap...og det findes vist også med et katte tema...helt klart noget papir jeg vil anbefale.
Her et close up...jeg har fundet et stempel frem...ja det er godt nok længe siden at jeg har stemplet...og så en sød hundbrad og et kødbens clip...nogle søde sager som jeg fik i TSC kalenderen forrig år, så jeg kan desværre ikke huske, hvilken sød og betænksom person der har givet mig det.
Lige nu sidder jeg alene i stuen og spiser nybagte brusebadsboller og en enkelt lille kanelsnegl...manden er kørt ud og arbejde og ungerne ligger og sover..ikke engang duften af boller og snegle kunne vække dem!
Fortsat god ferie til dem af Jer der har det...og en rigtig god dag til alle :O)

12 kommentarer:

  1. WAUW et skønt LO af dig og "mit" plejebarn, hi hi. Super dejligt papir, og du har endda fundet et stempel frem, ser super godt ud:0)

    SvarSlet
  2. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  3. hvor er det super godt det lo og skøøønt billede a mor og "søn" ;o))

    Brusebadsboller hmm.. dem vil jeg da gerne høre mere om gggg

    Rigtig god dag til dig

    SvarSlet
  4. Hvor er det et flot layout i skønne farver og med mange fine detaljer

    SvarSlet
  5. Sikke et herligt LO ... brusebadsboller og kanelsnegle? Det kan du ikke være bekendt - nu bliver jeg jo nødt til at gå ned og bage :D :D :D
    Jeg var i Østrig et par år på en gammel gammel "alm" som hüttenwirtin ... helt klart mit bedste job til dato :o) ... og så var det endda en tilfældighed at jeg fik det :D

    SvarSlet
  6. Rigtig flot Lo'af mor og hendes hund. Nu har du vel ikke spist alle kanelsneglene, der skal også være nogen til de stakkel unger.

    SvarSlet
  7. Skont at se du fik brugt papiret og sikke flot resultat. Maaske jeg selv skulle kobe det til katten, saa den bette Tiger kan blive scrappet. Sender dig lidt varme her fra Tenerife.

    SvarSlet
  8. Et kanon skønt LO af mor og wuffi :o)Super søde "hunde"detaljer.;)
    Det lyder som en rigtig hyggedag. Nu havde du gemt noget hjemmebag til drengene ggg.;o)
    Du må ha' en rigtig god aften.:)

    SvarSlet
  9. Hvad pokker er brusebadsboller?
    Lækkert layout du har lavet. Jeg har det samme papir, men har ikke kunne finde ud af at bruge det..men måske et sort hvid billede ville virke? Du gav mig i hvert fald nogle ideer :)

    SvarSlet
  10. Skønt hundelayout med søde detaljer.

    SvarSlet
  11. Sikke et dejligt LO du har fået lavet,og super dejligt papir. Jeg har selv købt det med katte.
    Vi har ikke fået så meget sne som i har. Kunne ellers godt tænke mig lidt sne til ungerne.
    Hvad er brusebadsboller?

    SvarSlet
  12. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet

Hyggelige kommentarer