søndag den 8. februar 2009

Et skøøøøønt crop !!!!!

Wiiiiiihhh hvor var det bare alletiders dag i går, på Quality Hotel i Tåstrup, hvor DreamPapers afholdt crop ! Helt igennem en positiv oplevelse ! Her kommer nogle stemningsbilleder derfra:
Her et vue ned over bordene...dejlig med plads til alle og en rigtig behagelig stol ! Nå ja, det er jo Maribi og Charlotte man kan ane i rodet, her forrest (det kan da ikke være mig der roder sådan, hva).
Og her et skønt Kodak Moment starring Heidi (Fru Nielsen) og Helle (Helles blog )....ingen grund til at lave øjne, Heide...selvom du syntes at jeg var lidt nærgående med kameraet...ikke at du var bedre selv :O) Tak for hyggeligt samvær...det var kanon at møde Jer IRL ! Det samme vil jeg sige til Gitte og Karina, I skønne kvinder :O) Jer fik jeg desværre ikke et ordentligt foto af....prøvede at liste og zoome, men resultatet blev ikke brugbart.
Her er så en kombineret softice/popcorn "bar" ! Drysset i midten måtte du vist selv bestemme, om det skulle på det ene eller det andet :O) Den havde altså lidt problemer, den softice maskine..den hikkede og hostede så man kunne høre det helt inde i scrappelokalet...man kunne godt blive lidt nervøs for at nærme sig den...men jeg turde godt, og fik da kørt 2 softice ned i løbet af dagen ! Det sjoveste ved denne opstilling var dog skiltet:


Man ser det for sig, ik !!! En desperat...i dette tilfælde scrappekvinde...der står og hiver og flår i "dyret" ! Synes virkelig det er et skilt der "taler" til én...sådan lige ud af posen.
Jeg kan klart anbefale at deltage i det næste crop...man kan sikkert snart læse mere om det på DreamPapers side.
Tak for en rigtig dejlig dag og tak for alle de venlige ord og hyggelige snakke :O)
Nå jo, jeg fik da faktisk også lavet noget i går...3 LOer og et taskekort...og shoppet en masse lækre sager. Det skal jeg nok få taget billeder af og få lagt på bloggen i den nærmeste fremtid.

10 kommentarer:

  1. Selv tak for i går. Det var hyggeligt, at møde dig IRL. Selvom jeg ikke fik lavet meget scrap, var det en fantastisk dejlig dag. Jeg fik snakket en masse og shoppet. Hvad mere kan man ønske sig ; ) : )

    SvarSlet
  2. Ih ja det var også kanon hyggeligt at møde dig. Ja jeg fik jo som altid ikke lavet noget. Aaarrhh det passer ikke helt jeg fik da lavet et ½ LO hi hi :)
    Men jeg fik også snakket og shoppet en del.;)
    Det var bare sådan en skønt crop. Glæder mig til det næste.:)
    Vi ses.
    Du må ha' en rigtig god søndag.

    SvarSlet
  3. Du må ha haft en rigtig travlt dag i går, efter alt det du har nået 3 Lo', været rundt med kameraet ,spist softice og shoppet til den store guldmedalje. Nu skal nok lade med at drille dej mere,det glæder mig ,at i har haft en rigtig god dag

    SvarSlet
  4. Jeg siger også tak for i går! Det var rigtigt hyggeligt at møde dig IRL. Og dejligt vi kunne følges derind og hjem igen.
    Jeg nød dagen rigtigt meget! Synes sådan 12 timer går vildt hurtigt!
    Jeg glæder mig til en anden gang!
    God søndag aften til dig! :-)

    SvarSlet
  5. Oooh, sådan en maskine er da en fantastisk opfindelse, ja jeg var der nok mindst 4-5 gange, måske 5+, hi-hi
    Glæder mig til at se dine indkøb !

    SvarSlet
  6. Ja tak for igår. Det var rigtig hyggeligt. Hmmm....Har du sat link på for at være sikker på at folk kan se "hævn-billederne" ;o)

    Det var skønt at møde alle de imødekommende Københavnere.

    SvarSlet
  7. n%kfds&%#havjnfjdk&5=anjfa sagde hun over det billede.... men okay det er jo ikk hverdag man kommer på forsiden vel ;o))

    Det var super at møde dig IRL - du har jo en skøn humor IRÆ som på din blog her ;o)- er det noget med det at man er fra København ggg

    SvarSlet
  8. Det er dejligt at høre, at croppet var en succes. Fine billeder med masser af stemning ;o)

    SvarSlet
  9. Ejjj hvor ser det bare hyggeligt ud, jeg bliver jo helt misundelig over, at jeg ikke var med ;)Fik du lavet andet end at snakke? hihi

    SvarSlet
  10. Åh bare det var mig - men her ude på landet holder man jo kørmelsgilde og det var vi så til ellers havde jeg sittet på min rumpe i Høje Tåstrup...skønne billeder. Softice - jammen så må du da have glemt tænderne !!!

    SvarSlet

Hyggelige kommentarer