tirsdag den 10. februar 2009

Det fik jeg lavet...

...hele 4 scrapperier...og det er jo mere end et Kinderæg :O)
Her et taskekort spottet i det nye Scrapbooking m.m. som Maribi havde med hjemmefra. Jeg tænkte at jeg også ville investere i bladet, men AK så var der ikke flere tilbage da jeg endelig fik snøvlet mig sammen.
Også dette LO er inspireret af det svenske magasin... Titlen hedder det den gør, da dette er det 3. LO hvor man ser Steen tyvstjæle af ungernes guf ! Papirer købte jeg hos Multi Scrap og det er sprit nyt og simpelthen bare SKØØØØØØØØØØØØNT !
Så havde jeg noget papir med hjemmefra....et kit købt hos Scrapbook Nook...det var vist hvad man kan kalde et impulskøb ! For faktisk så jeg kun et lille bitte udsnit af pakken..læste "Næsten allerede udsolgt" og i min paniske iver skyndte jeg mig at trykke på "BUY". Ind ad døren kom et kit i Vintage-stil.....nok ikke mit bedste valg..jeg tror at jeg fokuserede for meget på de skønne billetter og bingoplader der var vist på billedet.Nå, men det skal jo bruges og det er jo også en udfordring....jeg er jo nok mere til de klare farver og skøre mønstre. Jeg lukkede øjnene og tænkte: Nu laver jeg "en Pia Bau"...eller...prøver på det !(Og Pia, det skal altså opfattes som en stor kompliment, for du laver bare de skønneste ting!!!) Jeg måtte "låne" nogle blomster i vintage-farver af Charlotte....TAK for det ! for sådan nogle ejer jeg næsten ikke nogle af og jeg havde da slet ikke taget nogle med. Her er det så:Det sidste her er lavet til et skitseudfordring. Sjovt at lege med...jeg valgte at vende skitsen..og jeg fik brugt noget mere af mit jule-Sassafrass.
Og lige til sidst: Hvornår er det lige, at det snevejr kommer til Hvalsø ? Troede at jeg skulle kigge ud på et vinterlandskab, da jeg stod op og tittede ud af vinduet...Nå, det kommer vel...man kunne jo lige få et par skønne snebilleder, tænker jeg :O)
Tak fordi du kiggede forbi...ha en rigtig dejlig dag !



12 kommentarer:

  1. wawwww så flotte ting du har lavet, jeg er specielt vild med dit pia lo

    SvarSlet
  2. det må jeg nok sige - hele 4 ting ;o) Rigtig flot og er vild med dit lo i Pia´s stil ;o)- du lage selv op til det :o)

    Her i det nordjyske er der sne - det kom natten til mandag så idag tirsdag er der ikke så meget tilbage

    Rigtig god tirsdag

    SvarSlet
  3. ps. jeg er også vild med PiaB ´s ting hun laver

    SvarSlet
  4. Sikke nogle flotte LO'er du har fået lavet. Tasken må jeg afgjort lære at lave på et tidspunkt. Den er bare så lækker.
    Rigtig god tirsdag.

    SvarSlet
  5. Waoaw det "piabau" inspireret LO blev utrolig flot, den stil mestre du da helt sikker også. Jeg er også vild med hendes stil. Men så beklager jeg meget, men så må du jo ud og shoppe mere scrap. ;)
    De andre 2 LO's du fik lavet er utrolig flotte. Kanon opsætninge i begge. Jeg kan godt lide at du vendte skitsen. Fede farver og papir.
    Jeg har det blad så den skal jeg da lige kigge nærmere på. :)
    Ingen sne på Amager øv øv øv.

    SvarSlet
  6. Wow du var produktiv og sikken nogle skønne layouts. Jeg er vild med dit vinetage layout. Det du sluppet rigtig godt fra.

    SvarSlet
  7. Wow det er et fantastisk flot layout i vintage stil, det mestre du til ug men jeg synes også de andre loer er kanon lækre og ville ønske at jeg kunne finde ud at bruge de stærke farver, købte faktisk en del så nu må jeg som om det bliver brugt

    SvarSlet
  8. Du har da fået lavet masse kønne ting i lørdags.Det er tre super flotte LO' du har lavet,jeg ved godt, du er mest til de lyse farver,men jeg synes det Lo' du har lavet Vintage- stil er rigtig flot.Det var sødt af dig, at tilbyde mig papir,og jeg vil meget gerne have det.Jeg har også fundet dig inde The Scrap Cat,men hvor jeg skulle skrive adresse, kunne jeg ikke finde ud af,men vi kunne også vente lidt, da jeg jo har masser papir og om 14dage skal jeg indlægges på sygehuset have et nyt knæ ( en knæprotese sat ind) så bliver jeg nok lidt stille et par dage.
    Kan du forsat have en god dag
    Jeg tro det måske er i nat, du få
    sne i Hvalsø.

    SvarSlet
  9. Totalt seje LOs, kan godt li dine opsætninger og a la Pia B LO'et har da nærmest lige ramt plet, og så er det da bare så cute med alle de "jeg vil ha flere dyr", sådan har jeg det endnu, meeeen det går nok ikke. Jeg ønsker mig også en ged til at æde al vores græs, men det må jeg ikke få, hulk ! Selv om vi har rigelig plads til et par stykker.
    Håber der er kommet noget af de hvide fnug hos Jer, nu da børnene alligevel har vinterferie, her er der nok kommet 3-4 cm, håber der kommer mere i nat, så jeg ikke kan komme på arbejde, vi scrappere kan jo godt få tiden til at gå, selv om vejnettet skulle være lukket !
    Nå, nu kom jeg vil temmelig langt fra emnet.... ha en go' tirsdag aften !

    SvarSlet
  10. Det sner lige nu ... men jeg synes det er noget sjap!
    Knödel ... hold da op hvor er det lææææænge siden jeg har fået en god knödel ... tror jeg snart må gøre alvor af at vise min søn min gamle arbejdsplads i mit elskede Østrig :D

    SvarSlet
  11. Det er nogle enomrt flotte layoust du har lavet. Jeg er helt vild med dit pia-look-alike. det bølgepap ser vildt godt ud. Jeg har selv bølgepap men kan ikke finde ud af at få det med på et layout. Og så er teksten sjov med listen over alle de dyr han gerne vil have..

    SvarSlet
  12. Ej hvor er det nogle flotte lo´s... Især den med sne og ski er jeg da helt vild med. Det må vist liftes på et tidspunkt....

    SvarSlet

Hyggelige kommentarer