søndag den 1. februar 2009

Bare lige lidt om i går...

...min forkølelse er her stadig...dog kunne jeg heldigvis smage en smule og jeg kan godt anbefale at besøge "Vesterbro Bryghus" ! Rigtig hyggelig og maden var god...ligeså var deres øl :O) Men nu er det jo sådan med anbefalinger, at hvad jeg synes er godt, finder du måske skidt..og her kommer vi så til "Phanton of the Opera": Meget flot scenografi, det må jeg sige ! Men jeg fattede/opfattede ikke halvdelen af hvad der blev sunget !! Først troede jeg det var på italiensk! Jeg syntes heller ikke at der var nogen gnist mellem hovedpersonerne ! Og så sad 3 af os bag høje personer, så man skulle sidde og vugge fra side til side...ærgeligt. Vi var alle 4 skuffede og jeg tror ikke jeg gider Det Ny teater mere...KUN hvis det er Tina Dickow der optræder og jeg kan sidde i logen :O) Først troede jeg at det bare var MIG der var sær, for ALLE har jo rost den forestilling til skyerne, men at vi alle 4 havde det på samme måde...ja...jeg må meddele at vi faktisk valgte at liste af i pausen! At sidde i endnu halvanden time og prøve at se hvad klokken er i mørket, det fravalgte vi. Det blev i stedet til hygge, snak, lidt mere øl og Irish Coffee.

12 kommentarer:

  1. Det var synd.. Så var det godt at der var et bryghus i nærheden, til at tage toppen af skuffelsen ; ) : )

    SvarSlet
  2. nej hvor øv - når man har set frem til det og nok betalt i dyre dommer ;o( men dejligt i kunne hygge bagefter og Tina det kan jo kun være godt ha ha

    SvarSlet
  3. Ja det var da ærgeligt især når billetten er så dyr. Men så var det jo godt at aftenen blev reddet med en dejlig kold fadbamse. ;)

    SvarSlet
  4. Træls når man nu har betalt og glædet sig - men det viser jo bare hvor forskellige man er i sin opfattelse af hvad der er godt og skidt ;).....og godt aftenen blev lidt reddet alligevel ;D

    SvarSlet
  5. Sikken en skam, filmen er jo ellers så smuk, og ikke mindst musikken, tak for den her på bloggen !

    SvarSlet
  6. Ærgeligt med jeres teatertur. Så var det da godt at i var enige om at gå i pausen. Lyder til at i har hygget jer alligevel.

    SvarSlet
  7. Øv.... hvor træls... ja de penge kunne have været brugt på noget andet godt, men godt selskab er jo ikke sådan at kimse af.... så det har vel været godt for noget...

    Hygge fra Betina

    SvarSlet
  8. Det var da ærgeligt, at det var så dårlig et stykke, når i hade glædet jer til, at se det.Det var da godt, at maden var god og i var sammen med gode venner så var hele aftenen da ikke helt spildtHåber du snart er oppe på dubberne igen efter forkølelse

    SvarSlet
  9. Det var da ærgeligt når i nu havde glædet jer og betalt for det, men heller spilde sine penge end sin tid..

    SvarSlet
  10. Bryghus-besøget lyder godt, men øv med forestillingen. Jeg var inde og se Skønheden og Udyret på det Ny Teater for nogle år siden, og jeg er ikke kommet der siden. Jeg gider bare ikke! Det er desværre ikke pengene værd. Jeg er ked af, at I også havde en dårlig oplevelse.

    SvarSlet
  11. Æv for en kedelig oplevelse. Godt I alligevel fik reddet aftenen :o)

    SvarSlet
  12. Hold da op nogle hot lips du har fået sat på her på bloggen! :-)

    Jeg har sendt dig en privat besked via Dreampapers. (ang. det at følges i morgen til scrap'n'dream).

    Rigtig god fredag til dig. :-)

    SvarSlet

Hyggelige kommentarer