onsdag den 7. januar 2009

WOW ! ...

...og det er altså ikke fordi jeg er ude i sådan noget selvblær-WOW...men det står for World Of Warcraft, som er et online spil. Jonas har selv bedt mig om at lave et LO der handler om hans favorit spil..og man skulle også kunne se hans Figur i spillet :O)
Opsætningen er liftet fra det nye CK og papiret er bare perfekt hertil...cowboybux-papir som jeg har fået af Cowgirl, mixet med noget BG, BAM POP og en kant fra Sassafrass Lass. Selve fotoet har jeg givet lidt mere farve end naturligt er....saturation hedder det vist i Picasa...samt tegnet en streg om Jonas og skærmen...den er måske lidt svær at se...men det var for at lave en slags tegneserie-effekt...hmm...
Har I ellers været på udsalg og købt noget godt, sjovt, spændende...?
Jeg har fået indkøbt lidt tøj og jeg overvejer at investere i en bærbar...så måske jeg kan få lokket min mand med til byen og kigge lidt på sådan én :O) Det burde da være nemt, når det nu handler om elektronik, ik ! Kan også godt være at vi skulle kigge på noget lampeværk til stuen...siden jeg fordømte lampen over selve stuebordet, har manden klaget over at det er svært at læse i sofaen...ja jeg har jo ingen problemer...så måske jeg skulle give ham et skub når vi går forbi optikeren !!! Men vi skal jo alle kunne være og hygge og læse...men en hængelampe bliver det altså ikke...måske en meget stor standerlampe kan gøre det ud for det samme ?!
Ha' en dejlig onsdag og tak for besøget :O)

16 kommentarer:

  1. Jeg siger wow hvor er det kanon flot LO du har lavet. Jeg kan godt lide den måde du har lavet billedet og at du har tegnet rundt på billedet. Fed effekt.:) Det er igen noget lækkert papir du har brugt. Hvor har du de små monstre fra?
    Jeg har ikke rigtig været på udsalg endnu. Men jeg arbejder på at vi skal købe en bærbar, men min kære mand vil ikke af med sin 17tommer skærm, der er ca 10 år gammel. Han siger de fåes ikke bedre. Ja men nu er det lidt svært at sidde med en stor skærm inden i sofaen. :)
    Håber I finder en lampe. Jeg vil også gerne ha' meget lys i stuen. Men jeg nægter også en lampe over sofabordet.:)
    Du må også ha' en rigtig god onsdag.
    Knus Gitte

    SvarSlet
  2. jeg siger også wowwwwwww, men det er fordi det er et supert skønt lo.

    SvarSlet
  3. Super flot layout, ja mit barnebarn spiller også WOW hele tiden, men tror også det er et sjovt og flot spil

    SvarSlet
  4. Super flot layout med knald på farverne. De små monsterfigurer passer jo perfekt til! Sejt som du har leget med billedet! :-)
    Udsalg ... næh!! Har intet købt. Tror heller ikke jeg gør det. Plejer det ikke. Køber bare noget hen af vejen når jeg har brug for det. he he.
    Fortsat god dag til dig.

    SvarSlet
  5. SÅ flot LO! Lækre farver, og også stregen på billedet! :-)
    Har snoldet lidt i et par scrapbutikker, for jeg manglede lim og bazzil - og så er det jo strengt nødvendigt at lægge en større ordre en 3-4 steder, ikk'?
    Held og lykke med bærbar købet! :-)

    SvarSlet
  6. Hvor er det skønt at han selv beder om,at du scrapper ham og hans interesse for WOW. Det er dejligt legende layout.

    SvarSlet
  7. Det er rigtig flot dit Lo" jeg glæder mig til den dag, jeg tør sette så mange forskellige ting sammen som du gør, men jeg bliver ved for jeg stædig.Kikker du ikke lige ind og ser midt jule Lo. du må gerne sige hvad du mener om det.Har du ikke været udsalg en gang?
    Kan du have en hyggelig aften

    SvarSlet
  8. Dejligt du kunne bruge papiret - og sikke et fedt resultat. Den med lampen over sofabordet kender jeg godt - jeg har nu to store lamper på hver side af sofabordet og et par mini-mini lamper over sofabordet - det var vores kompromis...he he
    Efter cybercroppet på scrapsisters er jeg rigtig kommet igang -nu er jeg faktisk ikke til at stoppe igen og leder man efter mig - så kig bag skrivebordet...ho ho

    SvarSlet
  9. Superlækkert layout. Jeg er vild med stregen om billedet, så det med det samme og at du har tryllet lidt med farverne.
    Jeg kan slet ikke undvære min bærbar. Det er så dejligt at sidde i sofaen og se film samtidig. Ja vi er jo kvinder der kan flere ting på en gang ; )!!

    SvarSlet
  10. Nu holder jeg ikke CK, så opsætningen er ny for mig. Men den er bestemt et lift værdig. Og ham Jonas er da vist ved at være scrapskadet, når han har indset, at scrapbooking netop handler om hverdagens små favoritter osv. Dejligt LO, og det passer jo perfekt med de monstre.

    SvarSlet
  11. Super flot LO. Helt vildt fedt papir du har brugt. Rigtig "drenget".
    Håber dig og manden blev enige om hvad der skulle købes. Vi har heller ikke lampe over sofabordet, men på vægen bag sofaen.

    SvarSlet
  12. Ups det er vist en skrivefejl jeg har lavet jeg glemt at skrive Nick . For det er Nick er lige er taget afsted og han er 18. Den bliver lige rettet.
    Knus Gitte

    SvarSlet
  13. Det er et hammerflot layout du har lavet. Det ser faktisk godt ud at du har givet billedet mere farve.

    SvarSlet
  14. Rigtig dejlig drenge lo. Ja wow er også et populært spil her hjemme. Dog er det manden der spiller, selv om alfred meget gerne kikker med:)

    SvarSlet
  15. Virkelig interresant LO. Mon den effekt i picassa er lavet der til:o) Det er virkelig en god tegneserie effekt du har fået der ud af. jeg er helt vild med det.

    SvarSlet
  16. Fedt LO - og selvfølgelig skulle yndlingsspillet scrappes :)...kan godt forstå du ikke gider en lampe over bordet - men den stakkles mand skal jo osse kunne læse *G*....det lyder som et kompromis af en slgs ;D

    SvarSlet

Hyggelige kommentarer