lørdag den 3. januar 2009

Tern og prikker....

Her er så endnu et LO fra cybercrop på TSC. Opgaven hed "Formatscrap-tør du gå ud over formatet". En rigtig sjov udfordring da jeg endnu ikke har lavet et rundt LO !
Og så var mand og jeg ude og powershoppe igår ! Vi startede i Rødovre Centeret....det er vist mange år jeg var der sidst, for det var da slet ikke til at genkende ! Det har en god størrelse synes jeg og mange forskellige butikker. Jeg fik bla købt mig hele to silkeskjorter i Bahne...ens bortset fra farven...kan man jo ligeså godt, når man nu endelig finder noget som man synes sidder pænt, ik :O) Derefter kiggede vi på skitøj, men fandt ikke lige DET. Derefter gik turen til en sportsbix i selve Rødovre, hvor mine ski (som jeg fik i julegave....hurrrrraaa) skulle passes sammen med skistøvlerne. Og SÅ kørte vi til Roskilde....parkerede i den ene ende af byen og gik ellers bare derud af. Hér fik jeg lige købt noget skønt sengetøj i bomuldssatin...sat ned til 100,- sættet...et smut ind i Bahne for at se, om Medusa-nisserne var på bud, men nej...og så ellers på jagt efter skitøj...igen. Men heller ikke hér fandt vi noget. Tilsidst var jeg helt mørbanket...men manden mente, at vi jo ligeså godt kunne tage det sidste med og kørte os derfor ud til shoppingcenteret RO's Torv. Og HER fandt jeg min skijakke:
Synes den er TOP NICE hi hi...sort/rød/hvid tern...så er jeg da til at få øje på på pisterne :O) Steen fandt da også to jakker som han kunne li.....meeen han køber jo ikke bare med det samme.. tsk tsk...men så må han altså selv tage afsted og shoppe igen :O)
Lørdag...og ingen planer...så mon ikke jeg skulle sætte mig og scrappe lidt i dag !
Tak fordi du læste med...kan du ha en pragtfuld lørdag :O)

16 kommentarer:

  1. Jeg er fjollet med det LO, skønne farver og super opsætning. Er dog ikke sikker på at jeg ville smage på grøden..
    Sikke I har shoppet, så er udstyret klar til sne og ski??

    SvarSlet
  2. Lækkert layout. Det ser godt ud med tern og prikker sammen og det lyserøde passer jo perfekt til.
    Flot skijakke. Du skulle da have kigget forbi, da du alligevel var i Rødovre ; ) : ), for der bor jeg. Ret tæt på Rødovre centret faktisk!

    SvarSlet
  3. Skøn jakke - det er da vist lige dig og så med din sorte kasket til og et par dødsmarte skibriller...du bliver covergirl of the year...
    Sjot LO - kan det overhovedet været i en LO-lomme ???
    Godt Nytår - glæder mig helt vildt til dette års scrapperi og sjove scrapdage

    SvarSlet
  4. Super fed skijakke du har fundet!!
    Hvis du skal scrappe i dag, kan du jo deltage i scrapsisters Galla Cybercrop ;-)

    SvarSlet
  5. Jeg ønsker også dig en super god lørdag! :-)
    Ihhh hvor blev det layout skønt. Flot at det er rundt og lækkert opsat og billedet er jo bare herligt.
    LÆKKER skijakke du fik købt! Kan forestille mig at i glæder jer til at komme afsted!! *drøn-misundeli-da-jeg-ikke-kommer-afsted-i-år!*
    ØV!!
    God weeekend.

    SvarSlet
  6. Tillykke med den nye jakke - den er rigtig smart!
    Er vild med grødlayoutet - men ville nok også betænke mig ved at smage på grøden...

    SvarSlet
  7. Hej igen
    Jeg burde nok ikke det her, men kig lige forbi her:
    http://denlillegaas.dk/shop/default.asp
    Og
    http://www.kongerogkrudtugler.dk/butik/manufacturers/medusa/

    God jagt; )

    SvarSlet
  8. Det er rigtig super flot det runde LO"Jeg skal lige love du har shoppet,den er rigtig flot den skijakke du har fået. Jeg var også ude, at shoppe lidt her Viborg det kan du høre om senere.Nu har jeg også tingene til scrappe.

    SvarSlet
  9. Fedt med det runde layout :)
    ...og godt I fik nowet ud af al den traven og shoppen :)...så er du jo bare superklar til skiferie ;P

    SvarSlet
  10. ps ; )
    Jeg finder bl.a vintage billeder her:
    http://www.art-e-zine.co.uk/vintageresources.html
    og
    http://kubivet.blogspot.com/

    SvarSlet
  11. Super lækker layout, mums

    SvarSlet
  12. Lækkert layout du har lavet. Jeg har endnu ikke lavet et der ikke har været firkantet.
    Sikke i da var kommet på sightseeing efter skitøj, men dejligt at du fandt en jakke - den er nu også lækker.

    SvarSlet
  13. det lo er da bare total flkot, lækre farver.og flot jakke der også.

    SvarSlet
  14. sjovt og anderledes lo du har lavet men er vild med det og især farven på grøden ;o)

    Så lækker jakke du har fået - du kan da kun blive skidroningen i denne ;o)

    Fortsat rigtig god søndag

    SvarSlet
  15. Flot LO du har fået lavet.
    Super flot skijakke. I har rigtig fået shoppet igennem. Jeg er imponeret over din mands tålmodighed. Der er ikke mange mænd der shopper sammen med sin kone. Det har de som regel ikke tålmodighed til.
    Du kommer til at styre pisterne i det outfit. ;0)

    SvarSlet
  16. Et super lækkert LO. Flot papir. Er det købt sådan eller har du klippet det ud?
    En super fed jakke du har købt. Jeg skal også ud og købe en ny skijakke. Jeg skal nemlig på en meget lille skitur til Norge. Nick skal til DM, så må mor jo lige ha' noget nyt udstyr så jeg ikke falder helt igennem. :)

    SvarSlet

Hyggelige kommentarer