tirsdag den 13. januar 2009

Jeg er en værre gavstrik...

...for jeg får ikke rigtig scrappet noget for tiden...TIL GENGÆLD er jeg lige startet med at STRIKKE et par strømper !!!
Nu er jeg ikke en særlig tålmodig sjæl når det gælder strikning...så jeg er selv spændt på, hvordan det skal forløbe !
Jeg er dog blevet lovet hjælp fra flere kanter, så måske kommer der et par strømper ud af det til sidst...
Så i dag bliver det strik i sofaen OG så skal jeg også lytte til min nye CD med Teitur :O)
Håber at din dag bliver lige så god og hyggelig, som min tegner til at blive :O)

6 kommentarer:

  1. Det bliver da dejligt med en strikkedag - jeg håber, du nyder den.

    SvarSlet
  2. det lyder da til det bliver en rigtig hygge dag - men er vel entlig heller ikk vejr til andet, jo måske scrap hi hi og så nå ja job ;o/

    Den kort pakke er fra Dreamspaper har jeg fået a vide a min søster som er giveren ;o)

    Rigtig god hyge dag til dig

    SvarSlet
  3. skøøønt med en hyggedag, usjjj jeg har aldrig kunnet strikke strømper

    SvarSlet
  4. Jeg er også igang med sokker, til de "kære" børnebørn,hvor er vejret da også trist, det er lige til hygge i sofahjørnet.

    SvarSlet
  5. Tror nu det er sundt bare en lille bitte gang imellem at beskæftige sig med andre krea-ting, spændende om du får de sokker færdige før det igen klør i scrapfingrene !

    SvarSlet
  6. Håber du havde en hyggelig strikkedag. Hjemmestrikkede sokker er der noget bedre. :) Jeg er spændt på at se dem færdige.
    Du må ha' en rigtig god dag. :)

    SvarSlet

Hyggelige kommentarer