søndag den 4. januar 2009

Hvad kan jeg sige...

...for titlen på LO'et siger jo det hele :O) Simon er akkurat som mig...pjattet med at klæde sig ud i parykker og falske tænder...spændende hvordan det kommer til at udarte sig...!? Fotoet er fra nytårsaften hvor Simon er iført en grøn/lyserød dragehat...som jeg faktisk havde indkøbt til MIG :O)
Jeg har endelig fået brugt noget mere af mit papir fra October Afternoon...og selv lavet det lille træ af grønt og brunt bånd samt en knap. Ja, og så er jeg stadig vild med min Dymo...selvom den efterhånden driller mig hele tiden..den vil ikke køre båndet ud, så jeg sidder og trækker i det for hvert tryk...men nu gør jeg så det, at jeg klipper hvert bogstav ud for sig...synes også det giver en pæn og luftig effekt.
Gisp...klokken er 20 og jeg skal da op og se "Livvagterne"...tak for besøget og på snarlig gensyn :O)

12 kommentarer:

  1. waw så lækkert papir og den hat hmmm ja skal ikk sige hvem a jer den passede bedst til men super billede ha ha

    SvarSlet
  2. Hvor er det bare et skønt LO... papiret, opsætningen, billedet ... alles! :-)

    SvarSlet
  3. Tja hvad kan man sige ?? - super Lo...simpelthen!! ;)...fedt billede og opsætningen er lige i øjet :)

    SvarSlet
  4. Super lo og så flot papir og tekst passer sammen, alt matcher så fint

    SvarSlet
  5. Super flot LO, skøn dreng, skør hat.

    SvarSlet
  6. Lækkert layout. Elsker det papir som passer så godt til dit tema.

    SvarSlet
  7. Super skønt layout. Jeg er da vild med dit lille bånd-træ, det må jeg prøve at lave en dag. :-)
    Sjovt med æbler i papiret sammen med titlen "æblet falder ikke langt fra stammen" - fed ide. :-)

    SvarSlet
  8. Et rigtig sjovt nytårs Lo"Jeg ønskede mig en Dymo i julegave fik den ikke, nu prøver jeg så, at ønske den til min fødselsdag.Jeg tro Livvagterne bliver succe for Tv1.

    SvarSlet
  9. Ej, hvor er det blevet fint. Tænk man kan da slet ikke forstå det er din søn !!! Jeg er vild med de grønne farver du har brugt og den med at klippe hvert bogstav ud - sejt trick...

    SvarSlet
  10. wawww hvor er det dog bare et lækkert lo.

    SvarSlet
  11. Ha ha ha jeg tænkte nok at det var din hat. Hvor er den skøn. Et herlig billede af knægten med et glimt i øjet. Hatten klær ham. :o)
    Det er nogle skønt æble papir. Jeg kan godt lide det træ du har lavet.:)
    Du må ha' en rigtig god aften.

    SvarSlet
  12. Super flot LO:0) Ja,både simon og du har vist noget med udklædning o.lign....
    Det træ er genialt fundet på, det må jeg prøve en dag.

    SvarSlet

Hyggelige kommentarer