mandag den 26. januar 2009

Hjemme igen...

....efter en dejlig skiferie i Wagrain, Østrig. Ja, jeg kunne da godt lige tage afsted igen ! Her får I lige et par stemningsbilleder derfra....ihh hvor jeg glæder mig til at komme igang med at scrappe alle de skønne vinterfotos ! Og heldigvis skal jeg jo til DreamNCrop i Tåstrup meget snart, så der skulle ikke være problemer med at finde motiver at scrappe :O)
Her sidder ungerne foran den kæmpestore snemand på Grafenberg...det var altså lidt modvilligt, at de satte sig på bænken, men moar SKULLE jo da ha et billed derfra!
Og her er så jeg iført ny skijakke og de uundværlige skibriller/goggler :O) Syntes selv at jeg blev ret go til at komme ned ad pisterne....men spørger man min familie vil de bare grine...hmmm...jeg kører måske nok en del mere forsigtigt end de gør...de vil sige: langsommere. Ungerne blev vist lidt trætte af at skulle vente på mig hist og pist på pisterne...så for at være sød og så alle kunne få en god oplevelse, havde jeg indimellem et pitstop på en af beværtningerne...så kunne jeg hvile mine ben og mand og børn kunne drøne afsted i deres eget, hurtige tempo.
Nå, men på ferien skulle jeg jo kontakte Louis Nielsen (brillekæden) for at høre om jeg havde fået jobbet...desværre nej...de besluttede at de slet ikke skulle antage mere personel pga den økonomiske krise....æv. Så jeg søger videre....
...og det gør jeg så nu på min i dag nyindkøbte BÆRBAR ! Juhuuuu, endelig fik jeg købt mig en...og den er lækker glimmer-midnats-blå...overvejer at købe sådan noget tøseblomster-klistermærke at klæbe på :O) Skal godt nok lige vænne mig til den der lille plade som man skal styre rundt på...savner en mus ! Men øvelse gør jo mester...ligesom på ski :O)
Det var lige et hurtigt indlæg fra mig...i morgen står den på den helt store blog-rundfart..glæder mig til at se og læse om alt hvad I har lavet og oplevet i den sidste uges tid.
Tak for besøget og på gensyn :O)

13 kommentarer:

  1. Det er et skønt billede af en kæmpe snemand, dejligt med mange scrappe billeder

    SvarSlet
  2. Velkommen hjem ;o)
    Lyder jo til I har haft super super skøn ferie - også selvom tempoet på ski gik for langsomt til familien ;o)
    Glæder mig til at se billeder der er scrappet og bliver da super at møde dig i Tåstrup - hvis jeg kan kende ;o)) jeg erså dårlig til at kende folk ;o/ ellers må dlige skubbe til mig hi hi

    Du vender dig hurtig til bærbar uden mus - igår skulle jeg lige låne søns computer og waw jeg syntes musen var træls ha ha

    Rigtig god dag

    SvarSlet
  3. Velkommen hjem til lille DK. Dejligt i havde en super skiferie. Billedet med kæmpe-snemanden er da for herligt!! Når jeg ser de billeder af masser af sne, pister og så videre ... så vil jeg også afsted igen!!! Meeeeen det må jo, som sagt vente. Mandan + mandevenner tager til Østrig i aften! Heldige asener!
    Held og lykke med jobsøgningen! Krydser fingrer for dig xxx
    God tirsdag!

    SvarSlet
  4. Velkommen hjem, jeg har faktisk savnet dit gode humør her på bloggen. Men dejlig at høre, at i har haft en god tur uden ud hæl.Jeg tro virkelig jeg kommer igang med scappe nu,jeg kan mærke, at jeg har fået lysten til rigtig at gå igang

    SvarSlet
  5. Velkommen hjem. Skønne billeder og en er jo slet ikke misundelig !!! nein gar nicht...ho ho
    Tillykke med den bærbare og øv med jobbet. Måske jeg skulle ansætte dig som min personlige hjælper - så der kan komme noget mere gang i scrapperiet her på Fyn...

    SvarSlet
  6. velkommen hjem, sååå skønne billeder, og det der kan man da kalde en snemand

    SvarSlet
  7. Velkommen hjem igen med en masse billeder som jeg glæder mig til at se på bloggen ;)
    Træls med jobbet - men held og lykke med videre søgning :)

    SvarSlet
  8. Lækre billeder - der er dejligt højt til himlen! Jeg glæder mig til at se layouts fra jeres ferie.

    Ærgerligt med jobbet; fortsat god jagt.

    Jeg kan anbefale, at du investerer i en mus. Det er ikke sundt for håndleddet udelukkende at bruge touch screen. Men ellers rigtig god fornøjelse med den bærbare - jeg kan slet ikke forestille mig at have en stationær pc igen.

    SvarSlet
  9. Super lækre fotos - du ser da så sej ud! :-).
    Øv med jobbet, der er ikke andet at gøre end fortsat at klø på...
    Tillykke med din nye bærbare - det er bare skønt med en ny, smart og lækker pc....den er vi jo lidt afhængige af *S*

    SvarSlet
  10. Du ser da stang smart ud!! Og sikke en snemand..jeg gad god se da dem der lavede den - lavede den :)
    Men du ikke scrapn´dream?
    Held og lykke med jobjagten, jeg håber at det hele kommer din vej.

    SvarSlet
  11. Velkomme hjem. :)
    Det lyder til at I har haft en herlig skitur. Du er kanon sej i dit udstyr. Skønt billede af drengene.
    Glæder mig til at se nogle LO's med skituren. Hi hi måske til Scrap'n'dream. :)
    Ærgeligt med jobbet, jeg har ellers krydsede finger.:) Men pøj pøj med den videre søgning på din nye bærbar.Tillykke med den.:)(bare det var mig,der havde sådan en);)
    Nick skal først til DM i uge 13. Jeg synes det er sent, men der må jo være sne deroppe.:)Men jeg kommer ikke der op. Jeg ser ham først ugen efter på hans skole.:)

    Du må ha' en rigtig god onsdag.
    Vi ses d. 7 :)

    SvarSlet
  12. ps. har en adward og ufordring til dig på min blog ;)

    SvarSlet
  13. Velkommen hjem. Det lyder som om i har haft en god tur. Skønne billeder. Glæder mig til at se en masse skiscrap i den kommende tid.

    SvarSlet

Hyggelige kommentarer