lørdag den 10. januar 2009

Freaky Fun !

OK så får I lige lov at kigge lidt med fra aftenen i går...vi hyggede med skøn mad og vin, dejlig musik på anlægget og den herlige australske film "Muriels Bryllup" (starring Toni Collette, som f.eks. har været med i " In her shoes", hvor hun spillede søsteren Rose)...en ældre film kom helt klart kan anbefales :O)
Før:
Efter:
I dag tror jeg den står på scrap af skønne, sjove, grimme billeder, en tur i brugsen hvor jeg vil svæve rundt om køleboksene og finde på aftensmaden, lettere oprydning i hjemmet og tjekke efter nye jobannoncer på nettet.
Jeg ønsker alle en rigtig dejlig weekend...tak for blogbesøget :O)


12 kommentarer:

  1. ha ha ha super billede og kan da ku ha været en skøn aften ;o)

    Lyder som en hygge afslapning dag du skal have - kender det med aftensmaden alt for godt, ofte et problem her for syntes af og til vi får det samme hele tiden.. men pt. er vores farvorit fra arla/karoline med kylling, frisk pasta, champ. løg og bacon og sovs og revet ost og så lige i ovnen.. mums med en god salat til ;o)

    Rigtig god weekend

    SvarSlet
  2. I er da et par skønne tøser,min plan er også at lave kort og scrappe lidt i dag.
    Kan du have en rigtig god weekend

    SvarSlet
  3. haha, total skønne billeder altså, der var da vist dømt hygge.

    SvarSlet
  4. Ha ha ha nogle skønne billeder, ja de er da et scrap værdig.Det lyder til at I havde en dejlig aften.jeg ville gerne ha' været fluen på væggen.:)
    Ja jeg skulle ha' gjort rent i dag men har fået ond i min fod så nu må jeg slappe ved Pc'erne og få lavet indbydelser istedet hi hi. Jeg kender godt det med maden, jeg har sat mig for at jeg skulle skrive madplan, men det bliver næste uge.;)
    Du må ha' en rigtig god weekend :)

    SvarSlet
  5. Hahaha ... I er sku'da tossede i hovedet :D
    Lyder som om I har haft en fantastisk hyggelig aften :o)

    SvarSlet
  6. Hej Christina
    Jeg har lagt en Award på min blog, så kig forbi. ;)
    Knus Gitte

    SvarSlet
  7. Super sjove billeder.
    også en award fra mig:)
    Kik forbi.

    SvarSlet
  8. Ja, jeg er ikke spor forbavset ;-) det var vist mere forventet...LOL..

    Det ser ud til at i har hygget jer i hinandens selskab... dejligt...

    Hygge fra Betina

    SvarSlet
  9. Hi hi nej det var ikke akut-indbydelse- åhnej-når det ikke-panik-ondt, det var min akillesene som havde "låst" sig så jeg kunne ikke støtte på foden(gammel skade). Min mand siger det er alderen der trykker :) Det er en undskyldning han selv bruger tit. ;)
    uhm burger det må jeg lave i morgen tak for ideen Simon.:)
    God søndag
    Knus

    SvarSlet
  10. men hvor er tænderne - altså de falske ??? Nå, dem har Maribi nok lånt ned i Brugsen, så hun kan få lidt rabat...fordi hun klager over kødet ikke er til at tygge...ho ho
    fede billeder - dejligt at læse i havde en god aften...

    SvarSlet
  11. Det ser lystigt ud ;o) Og dejlig livsbekræftende også.

    SvarSlet

Hyggelige kommentarer